Sesiune contractare noiembrie 2016
Având în vedere art. 259 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătaţii cu modificările şi completările ulterioare şi HG nr.161/2016 modificată şi completată prin HG. nr.432/2016 pentru aprobarea pachetului de servicii şi a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2016 – 2017, Casa de Asigurări de Sănătate Iaşi stabileşte:
sesiune contractare servicii medicale în perioada: 25 – 28 noiembrie 2016.
Furnizorii de servicii medicale autorizaţi de către M.S./D.S.P. şi evaluaţi de către C.A.S. Iași vor depune cererile împreună cu documentele necesare contractării începând cu data de 25 noiembrie 2016, până la data limita de 28 noiembrie 2016 orele 16.00.
Dosarul complet conform opisului şi cu documentele în termen de valabilitate, se va depune la consilierul de contractare:
- Tatiana Baltianu – asistență medicală primară - int. 219
- Anca Lișman – asistență medicală în ambulatoriul clinic de specialitate – int. 220
- Aurelia Munteanu – asistență medicală în ambulatoriul de medicină dentară – int. 225
In cazul în care furnizorii depun cererile însoţite de documente la alt termen decât cel comunicat prin prezentul anunţ, nu vor desfaşura activitate în sistemul asigurărilor sociale de sănătate în contract cu C.A.S. Iaşi, până la termenul următor de contractare.
Opisul cu documentele necesare incheierii contractelor pe fiecare domeniu de asistență medicală se gasește pe site-ul CAS Iaşi: www.cjasis.ro şi la sediul instituţiei – str. Gh. Asachi nr. 18.
Calendarul sesiunii de contractare:
1. Depunere dosare de contractare în perioada 25-28.11.2016
2. Afisarea listei cu dosarele respinse la sediul CAS Iași și pe site-ul CAS Iași www.casan.ro/hih - 29.11.2016 orele 16.00
3. Depunerea contestațiilor la secretariatul CAS Iași – 02.12.2016 orele 11.00
4. Afișarea rezultatelor contestațiilor la sediul CAS Iași și pe site-ul CAS Iași www.casan.ro/hih
- 02.12.2016 orele 14.00.