Asistenta tehnica a platformei informatice de asigurari de sanatate (PIAS) este asigurata de un Centru de apel  in care se iau in evident incidentele raportate de toti utilizatorii interni si externi ai sistemelor informatice (persoanele inregistrate, furnizorii sau personalul CNAS-CJAS).
In masura in care aceste servicii nu implica accesul la date cu caracter personal, localizarea serviciilor poate fi realizata la sediul furnizorului.

 

Program de functionare:


a)    In zilelele lucratoare, serviciile se vor acorda intre orele 08:00 – 18:00 prin intermediul adresei dedicate de posta electronica. Serviciile vor fi oferite in acest interval de catre un operator uman, serviciile tip robot – IVR fiind excluse.
b)    In zilelele lucratoare, in intervalul cuprins intre ora 18:01 a zilei curente pana la ora 07:59 a zilei urmatoare se va oferi un serviciu telefonic de tip Interactive Voice Response (IVR). Prin intermediului acestui serviciu de IVR se vor inregistra apelurile primite in acest interval;
c)    In zilele de repaos si in zilele declarate sarbatori legale serviciile se vor acorda intre orele 08:00 – 16:00 in conditiile descrise la punctul a).
d)    In zilele de repaos si in zilele declarate sarbatori legale in intervalul cuprins intre ora 16:01 a zilei curente pana la ora 07:59 a zilei urmatoare  serviciile se vor acorda intre orele 08:00 – 16:00 in conditiile descrise la punctul b).

Incidentele se transmit serviciului HELPDESK la adresele de email:


suport.siui@casan.ro  pentru probleme de functionare, conectare sau validare servicii in sistemul informatic (SIUI)
suport.ceas@casan.ro pentru probleme de utilizare a cardului national (CEAS)
suport.sipe@casan.ro pentru probleme de inscrierea, validarea sau calulculul retetelor (SIPE)
Pentru cardul national (CEAS) se poate folosi numarul de telefon de pe spatele fiecarui card national de sanatate: 0800 800 950

Subiectul e-mailului trebuie fie o descriere sintetica a problemei

Continutul e-mailului trebuie sa contina structura de definire, in functie de categoria apelata:
 

SIUI
TIP_FURNIZOR
(MEDICINA DE FAMILIE, CLINIC, PARACLINIC, SPITAL, INGRIJIRI LA DOMICILIU, DISPOZITIVE MEDICALE, CONCEDII MEDICALE, DIALIZA, PNS, RECUPERARE, STOMATOLOGIE, FARMACII)
COD FISCAL / DENUMIRE FURNIZOR
COD PARAFA / NUME MEDIC (daca este cazul)
CATEGORIE PROBLEME (conectare, contractare, decontare, factura electronica, validare, alte)

 

CEAS
COD FISCAL / DENUMIRE FURNIZOR
COD PARAFA / NUME MEDIC (daca este cazul)
CATEGORIE PROBLEME (conectare, validare, functionare, alte)

 

SIPE
COD FISCAL / DENUMIRE FURNIZOR /DENUMIRE SUBUNITATE
CATEGORIE PROBLEME (functionare, conectare, validare, alte)

 

Dupa acest header se face prezentarea incidentului.
Daca este necesar, se va adauga si un numar de telefon de contact.
Se poate atasa un document (format .doc, .docx) continind printscreen-uri insotite de detalieri. Nu se pot incarca alte tipuri de fisiere.
Emailul nu trebuie sa contina date cu caracter personal.