Având în vedere:
- Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările si completările ulterioare;
- OUG nr. 3/2021 privind unele măsuri pentru recrutarea și plata personalului implicat în procesul de vaccinare împotriva COVID – 19 și stabilirea unor măsuri în domeniul sănătății, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul ministrului sănătății și al președintelui CNAS nr. 68/101/2021 pentru punerea în aplicare a prevederilor art. 4 alin. (1) și (3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 3/2021 privind unele măsuri pentru recrutarea și plata personalului implicat în procesul de vaccinare împotriva COVID – 19 și stabilirea unor măsuri în domeniul sănătății;
- OUG nr. 34/2021 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 3/2021 privind unele măsuri pentru recrutarea și plata personalului implicat în procesul de vaccinare împotriva COVID – 19 și stabilirea unor măsuri în domeniul sănătății;
- Ordinul ministrului sănătății și al președintelui CNAS nr. 645/501/2021 privind modificarea și completarea Ordinului ministrului sănătății și al președintelui CNAS nr. 68/101/2021 pentru punerea în aplicare a prevederilor art. 4 alin. (1) și (3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 3/2021 privind unele măsuri pentru recrutarea și plata personalului implicat în procesul de vaccinare împotriva COVID – 19 și stabilirea unor măsuri în domeniul sănătății,
în vederea încheierii contractelor pentru activitățile prevăzute la art. 3 alin. (4) – (51) din OUG nr. 3/2021 privind unele măsuri pentru recrutarea și plata personalului implicat în procesul de vaccinare împotriva COVID – 19 și stabilirea unor măsuri în domeniul sănătății, reprezentantul legal al furnizorului transmite o cerere casei de asigurări de sănătate cu care are încheiat contract pentru furnizarea de servicii medicale în asistența medicală primară, conform modelului: (clik aici)
Cererile vor fi transmise până la data de 13.05.2021.
În acest sens, menționăm faptul că acestea vor fi asumate și transmise prin utilizarea semnăturii electronice extinse, conform prevederilor legale în vigoare.
Pentru detalii suplimentare, vă puteți adresa doamnei cons. sup. Tatiana Băltianu – email tatiana.baltianu@cjasis.ro, tel. 0232 218630 – int. 564.