In atentia furnizorilor de servicii medicale, dispozitive medicale, medicamente  si materiale sanitare in contract cu CAS Iasi

Avand in vedere Ordinul nr. 106/32/2015 :

 

*     Dosarul de evaluare se va depune la Secretariatul Comisiei de evaluare cu 30 de zile calendaristice inainte de expirarea dovezii de evaluare;

*     Documentele din dosarul de evaluare vor fi evidentiate intr-un opis cu urmatorul format, respectand ordinea:

FURNIZOR____________________

OPIS DOCUMENTE DOSAR DE EVALUARE

Nr.

Crt.

 

Denumire document

Data emiterii

document

Data expirarii

document

(unde este cazul)

Nr. pagina

din dosar

1

Cerere

 

 

 

2

Dovada plăţii taxei de evaluare

 

 

 

3

Certificatul de înmatriculare 

 

 

 

4

Contul deschis la  Trezorerie/Banca

 

 

 

5

Codul fiscal/CUI;

 

 

 

6

Aviz de funcţionare *

 

 

 

7

Autorizaţia sanitară de funcţionare**

 

 

 

8

Dovada asigurării de răspundere civilă   furnizor

 

 

 

9

Dovada deţinerii spaţiului

 

 

 

10

Declaraţie pe proprie răspundere(Anexa 3 la ordin)

 

 

 

11

Chestionarul de autoevaluare  (Anexa 4 la ordin)

 

 

 

12

Tabel cu datele personalului angajat ( anexa 5 la ordin atasata)

 

 

 

13

Tabel cu aparatura din dotare (anexa 6 la ordin atasata)***

 

 

 

14

Programul de lucru al medicilor

 

 

 

15

Certificatele de membru ale medicilor angajati, vizate de CMR/CFR/CMDR

 

 

 

16

Certificat de mebru  OAMGMAMR pt. asistenti medic.

 

 

 

17

Certificat membru OBB si Chimisti din Romania pentru personalul auxiliar

 

 

 

18

Asigurarea de raspundere civila(malpraxis)pentru angajati

 

 

 

19

Contract de munca, prestare serv. pt. personal angajat****

 

 

 

20

Autorizatie de libera practica pt. personal conex.

 

 

 

21

Ultima dovada de evaluare

 

 

 

Reprezentant legal,

Semnatura si stampila                                       Data depunerii documentelor

 

* Aviz de funcţionare emis de Direcţia de Sănătate Publică /aviz de înfiinţare emis de Ministerul Sănătăţii / ordin sau aviz pentru aprobarea structurii emis de Ministerul Sănătăţii, după caz, pentru unităţile de dializă.

Autorizaţie de funcţionare valabilă emisă de Direcţia de Sănătate Publică, atât pentru sediu cât şi pentru substaţii pentru furnizorii de consultaţii de urgenţă la domiciliu/activităţi de transport sanitar neasistat.

Aviz de funcţionare valabil pentru sediu/punctul de lucru, eliberat de Ministerul Sănătăţii/ Agenţia Naţională a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale pentru furnizorii de dispozitive medicale destinate recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale care realizează activitatea de comercializare/protezare ORL/protezare ortopedică.

Autorizaţie de funcţionare valabilă emisă de Ministerul Sănătăţii pentru furnizorii de îngrijiri medicale la domiciliu / paliative la domiciliu.

Autorizaţie de funcţionare valabilă emisă de Ministerul Sănătăţii pentru farmaciile comunitare.

Certificat de înregistrare în registrul unic al cabinetelor medicale, eliberat de Direcţia de Sănătate Publică pentru cabinetele medicale organizate conform O.G. nr. 124/1998, cu modificările şi completările ulterioare.

Ordin emis de Ministerul Sănătăţii pentru aprobarea structurii organizatorice pentru spitalele publice din reţeaua proprie a Ministerului Sănătăţii; ordin al ministrului, respectiv act administrativ al conducătorului instituţiei, cu avizul Ministerului Sănătăţii, pentru spitalele publice din reţeaua proprie a altor ministere şi instituţii publice cu reţea sanitară proprie; avizul Ministerului Sănătăţii pentru Structura organizatorică a Spitalelor private.

Act administrativ al conducătorului autorităţii administraţiei publice locale, cu avizul conform al Ministerului Sănătăţii şi al Ministerului Administraţiei şi Internelor pentru centrele de sănătate multifuncţionale cu personalitate juridică.

 

**Autorizatia sanitara de functionare, avizata conform Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 1030/2009 art. 9 alin. (1) si (2) si art. 14 alin. (1) si (2) modificat si completat prin Ordinul 1185/2012 punctul 7; Ordinul 251/2012, punctual 14. si  Ordinului 1301/2007,art. 2 alin (2) si (3)

*** Tabelul privind aparatura din dotare va fi completat cu toate datele prevazute in coloane, cu precizarea dotarii minime necesare conform Ordonantei nr. 124/1998 privind organizarea si functionarea cabinetelor medicale, republicata, aprobata prin Legea nr. 629/2001 si a Ordinului  Ministerului Sanatatii nr. 153/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice privind infiintarea, organizarea si functionarea cabinetelor medicale si a Ordinului nr. 1301/2007 pentru aprobarea Normelor privind functionarea laboratoarelor de analize medicale;

**** Tabelul privind personalul va fi completat cu toate datele prevazute in coloane si in concordanta cu extrasul listei angajatilor din programul ,,REVISAL’’ de la momentul depunerii dosarului (vezi tabelul);

*     Documentele in copie vor fi semnate  de reprezentantul legal si stampilate pe fiecare pagina  inscriind sintagma ,,conform cu originalul’’ si vor fi indosariate in ordinea din opis intr-un dosar  de plastic cu sina /biblioraft(nu se admit folii de plastic);

*     Revocarea sau incetarea valabilitatii deciziei de evaluare se constata in urmatoarele situatii:

  1. la data incetarii valabilitatii autorizatiei sanitare de functionare;
  2. furnizorul evaluat isi schimba locatia/pierde dreptul legal de folosinta a spatiului sediului/punctului de lucru care a fost evaluat;
  3. la data la expirarii valabilitatii oricarui document care a stat la baza emiterii acesteia;

*     Decizia de evaluare se revoca printr-o adresa scrisa, transmisa furnizorului de catre CAS Iasi, in termen de maximum 5 de zile calendaristice de la data sesizarii de revocare de catre organele in drept a :

*     Decizia de evaluare se revoca printr-o adresa scrisa, transmisa furnizorului de catre CAS Iasi, in termen de maximum 5 de zile calendaristice de la data sesizarii  presedintelui director general al CAS Iasi printr-un raport ,ca urmare a:

din care rezulta neindeplinirea oricaruia dintre criteriile de eligibilitate asumate de furnizor prin documentele depuse in vederea evaluarii.

Activitatea furnizorului de servicii medicale se suspenda pentru o perioada de  maxim 30 zile de la data revocarii deciziei de evaluare. Dupa expirarea acestei perioade contractul se reziliaza, daca furnizorul  nu depune la secretarul comisiei de evaluare (D-na Anca Lisman)   documentele actualizate in vederea emiterii deciziei de evaluare.

Pentru a descarca documentul Anexa 5, in format electronic, va rugam accesati urmatorul link :

Anexa 5 - tabele de completat