In atentia furnizorilor de servicii medicale, dispozitive medicale, medicamente si materiale sanitare in contract cu CAS Iasi
Avand in vedere Ordinul nr. 106/32/2015 :
Dosarul de evaluare se va depune la Secretariatul Comisiei de evaluare cu 30 de zile calendaristice inainte de expirarea dovezii de evaluare;
Documentele din dosarul de evaluare vor fi evidentiate intr-un opis cu urmatorul format, respectand ordinea:
FURNIZOR____________________
OPIS DOCUMENTE DOSAR DE EVALUARE
Nr. Crt. |
Denumire document |
Data emiterii document |
Data expirarii document (unde este cazul) |
Nr. pagina din dosar |
1 |
Cerere |
|
|
|
2 |
Dovada plăţii taxei de evaluare |
|
|
|
3 |
Certificatul de înmatriculare |
|
|
|
4 |
Contul deschis la Trezorerie/Banca |
|
|
|
5 |
Codul fiscal/CUI; |
|
|
|
6 |
Aviz de funcţionare * |
|
|
|
7 |
Autorizaţia sanitară de funcţionare** |
|
|
|
8 |
Dovada asigurării de răspundere civilă furnizor |
|
|
|
9 |
Dovada deţinerii spaţiului |
|
|
|
10 |
Declaraţie pe proprie răspundere(Anexa 3 la ordin) |
|
|
|
11 |
Chestionarul de autoevaluare (Anexa 4 la ordin) |
|
|
|
12 |
Tabel cu datele personalului angajat ( anexa 5 la ordin atasata) |
|
|
|
13 |
Tabel cu aparatura din dotare (anexa 6 la ordin atasata)*** |
|
|
|
14 |
Programul de lucru al medicilor |
|
|
|
15 |
Certificatele de membru ale medicilor angajati, vizate de CMR/CFR/CMDR |
|
|
|
16 |
Certificat de mebru OAMGMAMR pt. asistenti medic. |
|
|
|
17 |
Certificat membru OBB si Chimisti din Romania pentru personalul auxiliar |
|
|
|
18 |
Asigurarea de raspundere civila(malpraxis)pentru angajati |
|
|
|
19 |
Contract de munca, prestare serv. pt. personal angajat**** |
|
|
|
20 |
Autorizatie de libera practica pt. personal conex. |
|
|
|
21 |
Ultima dovada de evaluare |
|
|
|
Reprezentant legal,
Semnatura si stampila Data depunerii documentelor
* Aviz de funcţionare emis de Direcţia de Sănătate Publică /aviz de înfiinţare emis de Ministerul Sănătăţii / ordin sau aviz pentru aprobarea structurii emis de Ministerul Sănătăţii, după caz, pentru unităţile de dializă.
- Autorizaţie de funcţionare valabilă emisă de Direcţia de Sănătate Publică, atât pentru sediu cât şi pentru substaţii pentru furnizorii de consultaţii de urgenţă la domiciliu/activităţi de transport sanitar neasistat.
- Aviz de funcţionare valabil pentru sediu/punctul de lucru, eliberat de Ministerul Sănătăţii/ Agenţia Naţională a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale pentru furnizorii de dispozitive medicale destinate recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale care realizează activitatea de comercializare/protezare ORL/protezare ortopedică.
- Autorizaţie de funcţionare valabilă emisă de Ministerul Sănătăţii pentru furnizorii de îngrijiri medicale la domiciliu / paliative la domiciliu.
- Autorizaţie de funcţionare valabilă emisă de Ministerul Sănătăţii pentru farmaciile comunitare.
- Certificat de înregistrare în registrul unic al cabinetelor medicale, eliberat de Direcţia de Sănătate Publică pentru cabinetele medicale organizate conform O.G. nr. 124/1998, cu modificările şi completările ulterioare.
- Ordin emis de Ministerul Sănătăţii pentru aprobarea structurii organizatorice pentru spitalele publice din reţeaua proprie a Ministerului Sănătăţii; ordin al ministrului, respectiv act administrativ al conducătorului instituţiei, cu avizul Ministerului Sănătăţii, pentru spitalele publice din reţeaua proprie a altor ministere şi instituţii publice cu reţea sanitară proprie; avizul Ministerului Sănătăţii pentru Structura organizatorică a Spitalelor private.
- Act administrativ al conducătorului autorităţii administraţiei publice locale, cu avizul conform al Ministerului Sănătăţii şi al Ministerului Administraţiei şi Internelor pentru centrele de sănătate multifuncţionale cu personalitate juridică.
**Autorizatia sanitara de functionare, avizata conform Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 1030/2009 art. 9 alin. (1) si (2) si art. 14 alin. (1) si (2) modificat si completat prin Ordinul 1185/2012 punctul 7; Ordinul 251/2012, punctual 14. si Ordinului 1301/2007,art. 2 alin (2) si (3)
*** Tabelul privind aparatura din dotare va fi completat cu toate datele prevazute in coloane, cu precizarea dotarii minime necesare conform Ordonantei nr. 124/1998 privind organizarea si functionarea cabinetelor medicale, republicata, aprobata prin Legea nr. 629/2001 si a Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 153/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice privind infiintarea, organizarea si functionarea cabinetelor medicale si a Ordinului nr. 1301/2007 pentru aprobarea Normelor privind functionarea laboratoarelor de analize medicale;
**** Tabelul privind personalul va fi completat cu toate datele prevazute in coloane si in concordanta cu extrasul listei angajatilor din programul ,,REVISAL’’ de la momentul depunerii dosarului (vezi tabelul);
Documentele in copie vor fi semnate de reprezentantul legal si stampilate pe fiecare pagina inscriind sintagma ,,conform cu originalul’’ si vor fi indosariate in ordinea din opis intr-un dosar de plastic cu sina /biblioraft(nu se admit folii de plastic);
Revocarea sau incetarea valabilitatii deciziei de evaluare se constata in urmatoarele situatii:
- la data incetarii valabilitatii autorizatiei sanitare de functionare;
- furnizorul evaluat isi schimba locatia/pierde dreptul legal de folosinta a spatiului sediului/punctului de lucru care a fost evaluat;
- la data la expirarii valabilitatii oricarui document care a stat la baza emiterii acesteia;
Decizia de evaluare se revoca printr-o adresa scrisa, transmisa furnizorului de catre CAS Iasi, in termen de maximum 5 de zile calendaristice de la data sesizarii de revocare de catre organele in drept a :
- autorizatiei sanitare de functionare a furnizorului;
- a avizului de functionare, pentru furnizorii de dispozitive medicale;
- a autorizatiei de functionare pentru farmacii comunitare;
Decizia de evaluare se revoca printr-o adresa scrisa, transmisa furnizorului de catre CAS Iasi, in termen de maximum 5 de zile calendaristice de la data sesizarii presedintelui director general al CAS Iasi printr-un raport ,ca urmare a:
- controlului efectuat de structurile de specialitate ale CNAS;
- controlului efectuat de caselor judetene de asigurari de sanatate;
din care rezulta neindeplinirea oricaruia dintre criteriile de eligibilitate asumate de furnizor prin documentele depuse in vederea evaluarii.
Activitatea furnizorului de servicii medicale se suspenda pentru o perioada de maxim 30 zile de la data revocarii deciziei de evaluare. Dupa expirarea acestei perioade contractul se reziliaza, daca furnizorul nu depune la secretarul comisiei de evaluare (D-na Anca Lisman) documentele actualizate in vederea emiterii deciziei de evaluare.
Pentru a descarca documentul Anexa 5, in format electronic, va rugam accesati urmatorul link :