Casa de Asigurări de Sănătate Iași și Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Iași  au încheiat un Protocol de colaborare ce are ca obiect furnizarea, în format electronic, de date cu privire la asigurații din categoria persoanelor care beneficiază de ajutor social, în scopul exercitării atribuțiilor legale ce sunt atribuite și garantarea calității de asigurat pentru această categorie de persoane.

Având în vedere că, în județul Iași, sunt înregistrate aproximativ 13106 de persoane care beneficiază de ajutor social, introducerea acestui protocol de colaborare va constitui una dintre principalele măsuri de debirocratizare în sistemul de asigurări sociale de sănătate.

În prezent, Casa de Asigurări de Sănătate Iași administrează Registrul unic de evidență al asiguraților în județul Iași în colaborare cu ANAF, CNPP, AJOFM, DGASPC, ISJ și Ministerul Educației.

Astfel, prin revizuirea unor principii de colaborare interinstituționale, urmărim creșterea calității activității CAS Iași, în beneficiul asiguraților, eliminând necesitatea prezentării acestora la sediul nostru în vederea obținerii calității de asigurat.

 

BIROUL de PRESĂ