Pentru înregistrarea și raportarea serviciilor efectuate pe teren (la domiciliu), se poate utiliza scenariul cu baze de date locale pe laptop, astfel:

 

 1. Se instalează aplicaţia, varianta completă, folosind acelaşi fişier de personalizare atât pe un calculator central (server) cât şi pe laptop-urile medicilor/asitenţilor;

 

 2. Se utilizează cititorul de card pe laptop (funcţionează şi în mod offline pentru citire şi realizare semnături, dacă a fost înrolat cititorul online anterior);

 

 3. Periodic (recomandat zilnic) se exportă serviciile de pe laptop pe server (folosind opţiunile de export/import de la subunităţi din meniul Administrare \ Bază de date...);

 

 4. Se realizează raportarea de pe server folosind semnătura digital a reprezentantului legal.

 

Pentru lucrul în mod online se recomandă conectarea printr-un modem 3G/4G direct de pe laptop.

 

Tot normele prevăd însă şi posibilitatea de lucru offline cu obligativitatea sincronizării online în termen de 72 de ore.

 

Pentru acest scenariu se poate utiliza varianta de mai sus cu precizarea că sincronizarea trebuie făcută cvasi-zilnic prin intermediul calculatorului central/server (vezi pasul 3).

 

Instalarea şi configurarea aplicaţiei sunt descrise în manualele de instalare şi de utilizare publicate la adresa: http://siui.casan.ro/cnas/siui_3.7/manuale