Procedura pentru deblocare card / schimbarea pinului:

 

Pentru deblocarea completa, furnizorul de servicii medicale trebuie sa parcurgă urmatorii pasi:

  1. Verificati daca aplicatia  este conectata ONLINE;
  2. Se introduce cardul in cititor si dupa tastarea PIN-ului va aparea mesajul:

‘Cardul este blocat’.

  1. Se va deschide meniul Fisier si Pacienti;
  2. In aceasta fereastra se tasteaza ‘Reseteaza PIN’, iar cand terminalul va solicita PIN-ul de reset se va introduce ‘’0000’’ (4 de zero). PIN-ul de reset al cardului este 0000. La final se tasteaza butonul ‘Accepta’;
  3. Pentru a schimba PIN-ul cardului se tasteaza ‘Schimba PIN’;
  4. Prima data se va solicita PIN-ul actual al cardului, respectiv 0000, iar apoi se tasteaza ‘Accepta’;
  5. In continuare. terminalul va solicita PIN-ul nou, format din 4 cifre, apoi se tasteaza ‘Accepta’;
  6. Terminalul va solicita sa se confirme PIN-ul introdus la pasul anterior;
  7. Dupa tastarea ‘Accepta’ se va afisa un mesaj care confirma ca PIN-ul a fost schimbat cu success.
  8. Terminalul va solicita sa se confirme PIN-ul introdus la pasul anterior;
  9. Dupa tastarea ‘Accepta’ se va afisa un mesaj care confirma ca PIN-ul a fost schimbat cu success.