Responsabil | Telefon contact | Adresa email |
Miritoiu Eliana | 0250.738035 / int. 147 | cardnational[at]casvl.ro |
Mircea Alina | 0250.738035 / int. 145 | cardnational[at]casvl.ro |
Melinte Crina | 0250.738035 / int. 147 | cardnational[at]casvl.ro |
Robu Cristinela | 0250.738035 / int. 142 | cardnational[at]casvl.ro |
Eliberarea cardului duplicat se va face intr-unul dintre cazurile enumerate mai jos, dupa completarea cererii din Anexa 1.
1. In caz de pierdere / furt / deteriorare a cardului național de sănătate, pentru eliberarea cardului duplicat, asiguratul se va prezenta la sediul CAS Valcea cu urmatoarele documente:
- copia actului de identitate;
- dovada platii contravalorii cardului duplicat.
Plata se face de catre: Asigurat / 19.64 lei;
Suma se va achita la casieria CAS VALCEA sau in contul: RO22TREZ6715005XXX000111, deschis la Trezoreria Valcea, pentru cod fiscal 11342386.
2. In caz de modificari ale datelor personale de identificare, pentru eliberarea cardului duplicat, asiguratul se va prezenta sediul CAS Valcea cu urmatoarele documente:
- copia actului de identitate sau alte acte doveditoare dupa caz, privind modificarea datelor de identificare ulterior datei de emitere a cardului national;
- cardul emis initial;
- dovada platii contravalorii cardului duplicat.
Plata se face de catre: Asigurat / 19.64 lei;
Suma se va achita la casieria CAS VALCEA sau in contul: RO22TREZ6715005XXX000111, deschis la Trezoreria Valcea, pentru cod fiscal 11342386.
3. In cazul in care, cardul național de sănătate emis prezinta defectiuni tehnice, confirmate de catre casa de asigurari de sanatate, pentru eliberarea cardului duplicat, asiguratul se va prezenta la sediul CAS Valcea cu urmatoarele documente:
- copia actului de identitate;
- cardul national emis initial.
Costurile cardului duplicat vor fi suportate de catre Imprimeria Nationala;
4. Alte situatii justificate, rezultate din derularea procesului de distributie a cardului emis initial, pentru eliberarea cardului duplicat, asiguratul se va prezenta la sediul CAS Valcea cu copia actului de identitate.
Până la eliberarea cardului duplicat, dovada calităţii de asigurat se face cu adeverinţa de înlocuire a cardului naţional, care poate fi eliberată titularului sau, după caz, reprezentantului legal ori împuternicitului acestuia, de casa de asigurări de sănătate la care asiguratul este luat în evidenţă.
Adeverinta de inlocuire a cardului national, are termen de valabilitate 60 zile si inceteaza inainte de acest termen in momentul activarii cardului duplicat.
5. Pentru persoanele care, din motive religioase sau de constiinta, refuza primirea cardului national, CAS va elibera adeverinta de asigurat Anexa 3, valabila 3 luni, conform Anexa 4, la ordinul CNAS nr. 98 / 2015.
Acestea vor prezenta la sediul CAS urmatoarele documente:
- copia actului de identitate;
- cardul national.