Codul etic și regulile de conduită aplicabile salariaților angajați la Casa Națională de Asigurări de Sănătate (C.N.A.S.) și la casele de asigurări de sănătate (C.A.S.) formulează principii fundamentale și definesc obiective care trebuie respectate de către aceștia, în vederea creșterii încrederii în sistemul de asigurări sociale de sănătate precum și a prestigiului sistemului în rândul beneficiarilor serviciilor publice.
1. Raportări ANFP
2. Raport anual (2020) de evaluare a incidentelor de integritate
Raport anual (2021) de evaluare a incidentelor de integritate
3. Codul etic și de integritate al CNAS si CAS - Ordin 747/02.08.2021
4. Material informativ privind consilierea etică
Descarcă documentul integral, ataşat articolului.
Fișiere atașate
Ordin_655_2011_CNAS.pdf Codul Etic si de Integritate revizia 1.pdf Codul Etic si de Integritate revizia 2.pdf Codul Etic si de Integritate revizia 3.pdfInformații pentru Asigurați
- Vaccinare COVID-19
- Medicamente
- Chestionar - privind gradul de satisfactie al asiguratilor fata de calitatea serviciilor medicale
- Centre de evaluare
- Card European de Asigurări Sociale de Sănătate
-
Cetățeni - Asigurați
- Drepturile şi obligaţiile asiguraţilor
- Obţinerea adeverinţei de asigurat
- Adeverinţă asigurat online
- Dispozitive medicale
- Îngrijiri la domiciliu
- Concedii medicale si indemnizatii de Asigurari sociale
- Contract de asigurat
- Depunerea documentaţiei PFA
- Întrebări frecvente
- Verificare asigurat
- Pachetul minimal si servicii nedecontate din FNUASS
- Model cerere furnizare lista servicii medicale
- Îngrijiri la domiciliu paliative
- Testare COVID-19
-
Cardul national de asigurari sociale de sanatate
- Spot informativ
- Proiecte - Cardul Naţional de Asigurări de Sănătate
- Persoane de contact card naţional
- Lista cardurilor returnate de către Compania Naţională Poşta Română la nivel CAS Valcea
- Instrucţiuni privind emiterea cardului duplicat în caz de pierdere, furt, deteriorare, defecţiuni tehnice, refuz utilizare
- Alte informatii
- Ghidul asiguratului
- Formulare asigurați
- Asistență medicală oferită în afara țării
- Programele Naționale de Sănătate curative
Informații pentru Furnizori
- DES - Dosarul electronic de sănătate
- SIUI
- Contractare - 2023
- Medicamente
-
Cardul national de asigurari de sanatate
- Proiecte - Card National de Asigurari de Sanatate
- Lista persoanelor de contact, a telefoanelor si adreselor de email pentru deblocare carduri si carduri invalide
- Procedura de resetare a PIN-ului dupa deblocarea cardului in sistem
- Instrucţiuni privind emiterea cardului duplicat în caz de pierdere, furt, deteriorare, defecţiuni tehnice, refuz utilizare
- Alte informatii
- Contractare - 2022
- Informații medicale
- Formulare furnizori
-
Furnizori de servicii medicale
- Procedura de înregistrare a certificatelor digitale
- Medici de familie
- Ambulator de specialitate clinic
- Paraclinic
- Ambulator de recuperare, reabilitare a sănătăţii
- Îngrijiri la domiciliu
- Dispozitive medicale
- Farmacii
- Spitale
- Evaluare furnizori
- Harta interactivă a furnizorilor din regiune
- Documente necesare încheierii contractelor
- Asistență medicală de recuperare medicală, MFR, în sanatorii și preventorii
- Programe naționale de sănătate
- Informații și anunțuri pentru medicii prescriptori
- Asistență medicală dentară
- Consultații de urgență la domiciliu și activități de transport sanitar neasistat
- Servicii medicale lunare pentru fiecare tip de asistenta medicala
- Documente comunitare
- Machete pentru afișarea pachetelor de servicii și tarife
- Modele bilete de trimitere, respectiv model de certificat de concediu medical
Informații pentru Angajatori
NEWSLETTER
Stai în legătură cu noi și abonează-te la newsletter pentru a afla ultimele noutăți