C.A.S. Vâlcea vă înformează că:
- în caz de pierdere, furt, deteriorare, date personale eronate, defecţiuni tehnice, erori ale informaţiilor înscrise sau cardul nu poate fi utilizat din motive tehnice de funcţionare, aveţi posibilitatea de a solicita un card duplicat completând cererea ataşată:
Cerere eliberare card duplicat
- in cazul în care refuzaţi în mod expres, din motive religioase sau de conştiinţă, primirea cardului naţional de asigurări sociale de sănătate, aveţi posibilitatea de a solicita o adeverinţă de asigurat care înlocuieşte cardul pentru o perioada de 3 luni.
Cerere eliberare adeverinta de asigurat pentru persoanele care refuza cardul national de sanatate
Informații pentru Asigurați
-
Cardul national de asigurari sociale de sanatate
- Spot informativ
- Proiecte - Cardul Naţional de Asigurări de Sănătate
- Persoane de contact card naţional
- Lista cardurilor returnate de către Compania Naţională Poşta Română la nivel CAS Valcea
- Instrucţiuni privind emiterea cardului duplicat în caz de pierdere, furt, deteriorare, defecţiuni tehnice, refuz utilizare
- Alte informatii
- Ghidul asiguratului
- Chestionar - privind gradul de satisfactie al asiguratilor fata de calitatea serviciilor medicale
- Testare COVID-19
- Vaccinare COVID-19
- Medicamente
-
Cetățeni - Asigurați
- Drepturile şi obligaţiile asiguraţilor
- Obţinerea adeverinţei de asigurat
- Adeverinţă asigurat online
- Dispozitive medicale
- Îngrijiri la domiciliu
- Concedii medicale si indemnizatii de Asigurari sociale
- Contract de asigurat
- Depunerea documentaţiei PFA
- Întrebări frecvente
- Verificare asigurat
- Pachetul minimal si servicii nedecontate din FNUASS
- Model cerere furnizare lista servicii medicale
- Îngrijiri la domiciliu paliative
- Centre de evaluare
- Card European de Asigurări Sociale de Sănătate
- Formulare asigurați
- Asistență medicală oferită în afara țării
- Programele Naționale de Sănătate curative
Informații pentru Furnizori
- Contractare - MAI 2024
-
Cardul national de asigurari de sanatate
- Proiecte - Card National de Asigurari de Sanatate
- Lista persoanelor de contact, a telefoanelor si adreselor de email pentru deblocare carduri si carduri invalide
- Procedura de resetare a PIN-ului dupa deblocarea cardului in sistem
- Instrucţiuni privind emiterea cardului duplicat în caz de pierdere, furt, deteriorare, defecţiuni tehnice, refuz utilizare
- Alte informatii
-
Contractare - 2023
- Anunț contractare iunie 2023 & Anunțuri diverse
- Legislație incidentă
- GDPR & Procedura de transmitere electronică documente
- Adrese email dedicate & Numere de contact pentru informații suplimentare
- MAPE CONTRACTARE
- Lista dosarelor respinse
- Hotărâri comisii mixte
- Anunț soluționare contestații
- Punctaje furnizori
- Note de fundamentare
- RAPORT privind sesiunea de contractare IUNIE 2023
- DES - Dosarul electronic de sănătate
- SIUI
- Contractare - Sesiune decembrie 2023
- Medicamente
- Informații medicale
- Formulare furnizori
-
Furnizori de servicii medicale
- Procedura de înregistrare a certificatelor digitale
- Medici de familie
- Ambulator de specialitate clinic
- Paraclinic
- Ambulator de recuperare, reabilitare a sănătăţii
- Îngrijiri la domiciliu
- Dispozitive medicale
- Farmacii
- Spitale
- Evaluare furnizori
- Harta interactivă a furnizorilor din regiune
- Documente necesare încheierii contractelor
- Asistență medicală de recuperare medicală, MFR, în sanatorii și preventorii
- Programe naționale de sănătate
- Informații și anunțuri pentru medicii prescriptori
- Asistență medicală dentară
- Consultații de urgență la domiciliu și activități de transport sanitar neasistat
- Servicii medicale lunare pentru fiecare tip de asistenta medicala
- Machete pentru afișarea pachetelor de servicii și tarife
- Modele bilete de trimitere, respectiv model de certificat de concediu medical
- Documente comunitare
Informații pentru Angajatori
NEWSLETTER
Stai în legătură cu noi și abonează-te la newsletter pentru a afla ultimele noutăți