CALENDAR CONTRACTARE 2016
1 Depunerea cererilor insotite de documentele prevazute in actele normative in vigoare, necesare incheierii si negocierii contractelor pe domenii de asistenta
- perioada 02 iulie -06 iulie 2016, intre orele 09:00 - 15:00
2 Afisarea listei cu furnizorii respinsi la contractare
- 12 iulie 2016
- afisarea se va face la sediul CAS Dolj si pe site-ul www.casdj.ro
3 Termenul limita de depunere a contestatiilor:
- 13 iulie 2016
- contestatiile se depun in scris la sediul CAS Dolj din strada 1 Decembrie 1918, nr 8, Craiova, judetul Dolj, intre orele 09:00 – 15:00
4 Afisarea rezultatelor privind solutionarea contestatiilor
- 14 iulie 2016
- afisarea se va face la sediul CAS Dolj si pe site-ul www.casdj.ro
Data limita pentru finalizarea procesului de contractare si semnare a contractelor
29.07.2016
MENTIUNI:
- In cazul in care furnizorii de servicii medicale, medicamente si materiale sanitare si de dispozitive medicale depun cererile insotite de documentele prevazute in actele normative in vigoare, necesare incheierii si negocierii contractelor, la alte termene decat cele comunicate mai sus si nu participa la negocierea si incheierea contractelor in termenele stabilite de catre CAS Dolj, furnizorii respectivi nu vor mai desfasura activitate in sistemul asigurarilor sociale de sanatate pana la termenul urmator de contractare.
- Informatii detaliate privind contractarea, precum si documentele necesare, pe tipuri de asistenta medicala, pot fi vizualizate pe site-ul www.casdj.ro. -Informatii pentru furnizori - Furnizori de servicii medicale - categorie furnizor - documente necesare contractarii
- Furnizorii interesati sunt rugati sa acceseze permanent site-ul CAS Dolj pentru a beneficia de toate informatiile necesare, ce vor fi actualizate zilnic; tot aici vor fi comunicate si datele la care vor avea loc eventuale intalniri cu reprezentantii furnizorilor, in functie de specificul fiecarui domeniu de asistenta medicala.