Vă reamintim că, până în data de 15.04.2015, aveți obligația să transmiteți documentele pentru încheierea actului adițional și a contractelor pentru anul 2015, atât în format pe hârtie, cât și în format electronic, așa cum prevede articolul 18, alineatul (1), din HG 205/2015 (Modificarea HG 400/2014):

 

   ” (1) Toate documentele depuse în copie, necesare încheierii contractelor, sunt certificate pentru conformitate prin sintagma <<conform cu originalul>> şi semnătura reprezentantului legal al furnizorului, pe fiecare pagină; aceste documente se transmit şi în format electronic asumate prin semnătura electronică extinsă a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului răspunde de realitatea şi exactitatea documentelor necesare încheierii contractelor."

 

 

Pentru transmiterea documentelor  în format electronic asumate prin semnătura electronică extinsă a reprezentantului legal, furnizorii de servicii medicale care utilizeaza aplicațiile SIUI-Desktop CNAS, vor proceda în felul următor:

 

1. Se introduc sau se actualizează datele existente în meniul Administrare, opțiunile:

a. Date unitate
b. Angajați
c. Documente
d. Conturi bancare
e. Program de lucru
f.  Subunități

 

2. Transmiterea datelor ON-LINE: din meniul Raportări, se alege opțiunea  Export Date …, click Înainte, se alege tipul de raportare ”Raportare date contractare furnizor – ”, click Înainte , se alege luna de raportare, click Înainte, se alege opțiunea Export Online, click Înainte și se așteaptă finalizearea cu succes a raportării .