Carduri blocate (-15):

Pentru situatiile de carduri blocate, dupa ce se finalizeaza procedura de deblocare de catre specialistul CAS, furnizorul de servicii medicale va trebui sa execute urmatoarele operatiuni:

Procedura de deblocare a cardului:
 1.  Se introduce cardul in cititor si dupa introducerea PIN-ului va aparea mesajul "Cardul este blocat";
 2.  Se va deschide meniul Fisier si Pacienti;
 3.  In aceasta fereastra se tasteaza "Reseteaza PIN" iar cand terminalul va solicita PIN-ul de reset se va introduce "0000" (4 de zero). PIN-ul de reset al cardului este 0000. La final se tasteaza butonul "Accepta";
 4.  Pentru a schimba PIN-ul cardului se tasteaza "Schimba PIN";
 5.  Prima data se va solicita PIN-ul actual al cardului, respectiv 0000 si apoi se tasteaza "Accepta";
 6.  In continuare terminalul va solicita PIN-ul nou, format din 4 cifre, apoi se tasteaza "Accepta";
 7.  Terminalul va solicita sa confirme PIN-ul introdus la pasul anterior;
 8.  Dupa tastarea "Accepta"  se va afisa un mesaj care confirma ca PIN-ul a fost schimbat cu succes;

 

Carduri invalide (-5):

Pentru situatiile de carduri invalide, dupa ce se finalizeaza procedura de catre specialistul CAS, cardul devine operational si poate fi utilizat de catre asigurat cu pinul stabilit de acesta in momentul activarii cardului.

 

Alte precizari:

Pentru situatiile in care asiguratii au uitat PIN-ul, se vor tasta 5 PIN-uri, dupa care, daca nu s-a reusit identificarea PIN-ului, cardul se va bloca automat si va aparea mesajul "Cardul este blocat"., iar pt deblocare trebuie executata procedura mentionata mai sus pentru deblocare.