Începând cu data de 1 iulie 2019, la nivelul CAS Hunedoara se desfășoară o nouă sesiune de contractare cu furnizorii de servicii medicale, medicamente și dispozitive medicale. Pentru a veni în sprijinul acoperirii nevoilor de sănătate ale asiguraților, CNAS a propus o serie de modificări menite să transpună, în actele normative, acele noutăți care sunt necesare pentru buna desfășurare a activității în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate.

 

Modificările aduse vizează în principal următoarele aspecte:

- Pentru asistența medicală primară:

- Pentru asistența medicală clinică de specialitate din ambulatoriu:

- Pentru asistența medicală paraclinică din ambulatoriu:

- Pentru asistența medicală spitalicească:

- Pentru îngrijirile medicale/paliative la domiciliu:

 

Ca urmare a modificărilor efectuate în actele normative, în luna iulie se desfășoară sesiunea de contractare pentru furnizorii de servicii care doresc să intre în relații contractuale cu CAS Hunedoara, urmând ca, pentru furnizorii aflați deja în contract să se facă acte adiționale de prelungire până la sfârșitul anului, cu reanalizarea indicatorilor care au stat la baza contractului inițial. Calendarul etapei de contractare, opisul, cererea-tip de intrare în relație contractuală cu CAS Hunedoara, pentru fiecare domeniu de asistență medicală, precum și Procedura privind transmiterea electronică a documentelor pot fi consultate pe site-ul instituției, în secțiunea Contractare 2019 (http://www.cnas.ro/cjashd/).

Biroul de presă