În atenția persoanelor juridice ce depun cereri de recuperare a indemnizațiilor de concedii medicale

Începând cu data de 01.10.2023, cererile de recuperare a indemnizațiilor de concedii medicale se depun doar în perioada 1-25 ale lunii prin următoarele modalități:

  1. la sediul instituției situat în Deva, str. 1 Decembrie 1918, nr. 16 , camera 1 parter;
  2. prin intermediul serviciilor poștale, folosindu-se transmiterea documentelor cu ”confirmare de primire”;
  3. prin serviciile de poștă rapidă sau curierat.

În situația în care se optează pentru depunerea cererilor la sediul Casei de Asigurări de Sănătate Hunedoara, vă comunicăm că acestea pot fi depuse în următorul interval orar:

 LUNI – JOI:  0830 -1400

 VINERI :       0830 -1200

            Dacă ziua de 25 este zi nelucrătoare sau este liberă ca urmare a unor sărbători legale/religioase, cererile se pot depune până în prima zi de luni, ulterioară  datei de 25.

           Având în vedere că termenul de depunere a declarației 112 la ANAF este până  la data de 25 a lunii curente pentru obligațiile lunii precedente , iar în perioada 20-25 ale lunii, de regulă, se depun cele mai multe cereri , pentru evitarea unor timpi mari de așteptare la ghișeele Casei de Asigurări de Sănătate Hunedoara, vă recomandăm transmiterea cererilor de recuperare prin intermediul serviciilor poștale sau prin curierat rapid.

           În perioada 26 -30/31 ale lunii nu se preiau cereri de recuperare a indemnizațiilor de concedii medicale.

                         

           Vă mulțumim pentru înțelegere!