ANUNȚ CNAS -  03.01.2024  ANUNȚ -  Platforma informatica PIAS - click aici

 

Urmare:

 

Avand în vedere faptul că începand cu data de 08.11.2023 au fost constatate întreruperi în funcționarea Platformei informatice din asigurările de sănătate, anunțate pe site-ul CNAS, pentru a asigura raportarea serviciilor din perioada 01.12.2023-31.12.2023, este necesara elaborarea unui ordin pentru perioada 01.12.2023-31.12.2023 pentru aprobarea procedurii de transmitere în Platforma informatică din asigurările de sănătate a serviciilor acordate off-line și a procedurii de validare a acestora în cazul constatării unor disfuncționalități în funcționarea PIAS, precum și dezactivarea următoarei reguli de validare din sistemul informatic:

 

  1. ”serviciul medical nu a fost raportat on-line in 3 zile lucratoare” – pentru perioada 01.12.2023-31.12.2023;
  2. “serviciul nu a fost semnat cu cardul”- pentru perioada 01.12.2023-31.12.2023.

 

Facem precizarea că pentru validarea activității desfășurate in perioada 01.01.2024 și pana la data repunerii in functiune a PIAS va fi emis un ordin distinct al președintelui CNAS, în temeiul dispozitiilor art. 209-212 din Anexa nr. 2, la H.G nr. 521/2023 și ale art.25-28 din H.G nr. 423/2022, cu modificările și completările ulterioare.