Asiguratii ale caror carduri au avut defectiuni tehnice si care le-au predat la CASMB in vederea retiparirii sunt rugati sa interogheze platforma informatica CERERE ELIBERARE CARD

 

https://www.casmb.ro/siui_card.php

 

Daca, urmare interogarii, se primeste urmatorul raspuns:

Pasul 1: Verificati existenta cardului dvs. in retururile aduse de posta la CASMB:

CNP:

xxxxxxxxxxxxx

Cardul a fost returnat de Posta la CASMB:

DA (xxxxxx)

Cardul a fost deja identificat de catre CASMB
ca urmare a cererii dvs. sau a medicului de familie:

DA (xxxxxx)

Cardul a fost identificat si se poate ridica de la CASMB, str. Gheorghe Titeica, nr. 142

Cardul a fost deja ridicat de catre dvs.:

NU

 

Inseamna ca acest card a fost retiparit si adus la CASMB, situatie in care posesorul cardului/imputernicitul acestuia se poate prezenta in sediul Gheorghe Titeica, nr. 142, sect. 2, pentru ridicarea cardului, in programul de lucru cu publicul:

 

http://www.cnas.ro/casmb/page/program-cu-publicul-casmb.html

 

Cardul se ridica in baza copiei actului de identitate al titularului si/sau imputernicitului acestuia si a cererii de eliberare care se completeaza la ghiseu.