ANUNȚ
CALENDAR DE CONTRACTARE APRILIE 2024
Având în vedere:
- Art. 255 alin. (1), art. 256, art. 258 și art. 259 alin. (1) din Legea nr. 95/2006 R1, privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările și completările ulterioare;
- Art. 198 din HG nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale, în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate;
- Ordinul MS/CNAS nr. 1857/441/2023 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a HG nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale, în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate;
- Aducem la cunoștință furnizorilor de servicii medicale, medicamente și dispozitive medicale următoarele:
- Casa de Asigurări de Sănătate Constanța a stabilit următorul calendar pentru încheierea contractelor de furnizare de servicii medicale în asistență medicală primară în localitatea Mangalia:
- Afișarea calendarului de contractare, la sediul CAS Constanța, publicarea acestuia pe pagina web a casei și anunțuri în mass-media, precum și afișarea opisurilor cuprinzând documentele necesare încheierii contractelor:
◊ 08.04.2024
- Perioada de transmitere a cererilor însoțite de documente conform opisului:
◊ 16.04.2024
- Perioada de evaluare și verificare a documentelor:
◊ 17.04.2024
- Data afișării furnizorilor respinși:
◊ 17.04.2024, ora 12.00
- Data depunerii contestațiilor:
◊ 18.04.2024, ora 12.00
- Data afișării soluționării contestațiilor și a afișării listei finale cu furnizorii admiși la contractare:
◊ 19.04.2024, ora 10.00
- Perioada de întocmire și semnare a contractelor:
◊ 19.04.2024
- Data limită de finalizare a procesului de contractare:
◊ 19.04.2024
Documentele necesare încheierii contractelor, se transmit numai în format electronic la adresa de e-mail comunicată, documente asumate fiecare în parte prin semnătura electronică extinsă a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului răspunde de realitatea și exactitatea documentelor necesare încheierii contractelor.
Documentele solicitate în procesul de contractare sau în procesul de evaluare a furnizorului existente la nivelul casei de asigurări de sănătate nu vor mai fi transmise la incheierea contractelor, cu excepția documentelor modificate sau cu perioadă de valabilitate expirată, care se transmit în format electronic cu semnătură electronică extinsă/ calificată.