IN ATENTIA ASIGURATILOR CARE SOLICTA CAS CLUJ PRELUNGIREA/ELIBERAREA DECIZIEI DE APROBARE IN VEDEREA PROCURARII DE DISPOZITIVE MEDICALE
Tinand cont de prevederile:
- Decretului nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgentă pe teritoriul României
- Hotararii Guvernului nr.252/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative în domeniul sănătătii, prelungirea si prorogarea unor termene, si pentru reglementarea unor măsuri pe perioada instituirii stării de urgentă pe teritoriul României
- Ordinului MS/CNAS nr.539/437/2020 pentru prelungirea aplicării prevederilor Ordinului MS/CNAS nr. 397/836/2018 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2018 a Hotărârii Guvernului nr. 140/2018 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2018 – 2019, pentru prorogarea unor termene si pentru stabilirea unor masuri in domeniul sanatatii pe perioada instituirii starii de urgenta pe teritoriul Romaniei
CAS Cluj informeaza:
1. Asiguratii care solicita prelungirea deciziei de aprobare in vederea procurarii de dispozitive medicale, asupra faptului ca:
- se prelungeşte cu 90 de zile de la data eliberarii, termenul de valabilitate al recomandarilor medicale pentru dispozitivele de protezare stomii, incontinenta urinara, fotolii rulante si echipamente pentru oxigenoterapie si ventilatie noninvaziva;
- in baza acestei recomandari, CAS Cluj elibereaza o noua Decizie de aprobare care prelungeste cu 90 de zile de la data emiterii, Decizia de aprobare anterioara.
Astfel, asiguratii care solicita prelungirea Deciziei de aprobare pentru procurarea dispozitivelor de protezare stomii, incontinenta urinara, fotolii rulante si echipamente pentru oxigenoterapie si ventilatie noninvaziva vor depune la CAS Cluj personal sau prin intermediul oricarei alte persoane (cu exceptia reprezentantilor legali ai furnizorilor de dispozitive medicale si a persoanelor care desfasoară activitate la nivelul acestora) o cerere (pacient sau imputernicit, după caz) care poate fi descarcata de pe site-ul www.cascluj.ro, accesand sectiunile: Formulare asigurați – Dispozitive medicale, fără a mai fi nevoie de alte documente. Cererea poate fi transmisa CAS Cluj prin fax la nr 0264/530597, pe adresa de email relatiipublice@cascluj.ro sau poate fi depusa la Registratura CAS Cluj (parter - camera 2) in interiorul programului cu publicul, respectiv: luni – joi intre orele 08.30 – 15.00 și vineri intre orele 08.30 – 13.00. Pentru comunicarea operativa a Deciziei de aprobare de catre CAS Cluj catre solicitant, rugam persoana care completeaza cererea sa specifice modalitatea prin care dorește sa-i fie comunicata Decizia de aprobare ( un nr. de fax, o adresa de email, prin poșta)
2. Asiguratii care solicita CAS Cluj pentru prima data eliberarea Deciziei de aprobare in vederea procurarii unui dispozitiv medical pot transmite documentele (pe care le regasesc mentionate pe formularele-tip de cerere), astfel:
- prin poșta, la adresa: Cluj-Napoca, str. Constanta, nr. 5
- pe adresa de email relatiipublice@cascluj.ro
- la nr. de fax 0264/530597
- la Registratura CAS Cluj parter, camera 2
Numarul de telefon la care pot fi solicitate informatii referitoare la dispozitivele medicale este 0264/407122.
Conducerea CAS Cluj