Conform adresei P7007/14.08.2019, CNAS a înfiinţat Centre Regionale de Asistenţă Tehnică - PIAS prin care personalul de specialitate IT de la nivelul caselor judeţene vor răspunde la sesizările semnalate de furnizorii de servicii medicale aflaţi în relaţie contractuală cu Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate.

 

CAS Cluj, face parte din regiunea NV (nord vest), împreuna cu judeţele: Arad, Bihor, Bistriţa-Năsăud, Maramureş, Satu Mare, Sălaj şi Timiş.

 

Furnizorii de servicii medicale aflaţi în relaţie contractuală cu Casa de Asigurări de Sănătate Cluj pot sesiza eventualele incidentele la adresa de e-mail: suport.pias.nv@casan.ro.

 

Subiectul e-mail-ului trebuie să fie de forma: CAS-CJ, Cod de identificare fiscală, Tip asistenţă, Descriere problemă pe scurt (Exemplu: CAS-CJ, CUI: 1234567, Medicină de Familie, Medicul nu poate recomanda acest serviciu)

Conţinutul e-mail-ului trebuie să prezinte informaţii pertinente cum ar fi, după caz: descrierea în detaliu a problemei întâmpinate, capturi de ecran eroare, sau alte detalii importante despre natura problemei şi cum se manifesta

 

Serviciul HELPDESK CEAS răspunde la sesizări pe adresa de email: suport.ceas@casan.ro