CAS TIMIS anunta perioada de contractare pentru furnizorii noi de servicii medicale  paraclinice, furnizorii care solicita incheierea actelor aditionale pentru ecografii  precum si furnizori aflati in contract care solicita contractarea unor tipuri noi de investigatii paraclinice, dupa cum urmeaza:

 

 

1.Transmiterea si inregistrarea solicitarilor si documentelor necesare contractarii pentru anul 2023. Documentele se transmit in format electronic asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extinsa/calificata a reprezentantului legal al furnizorului in data de 14.12.2023 la  urmatoarele adrese de email in functie de tipul serviciilor medicale paraclinice:

 

 

 2.Verificarea documentelor transmise de furnizori, in data de :

       14.12.2023

Comisiile de contractare analizeaza documentele transmise in vederea contractarii si propun sub semnatura, furnizorii respinsi (cu motivele de respingere)  conducerii CAS Timis.

 

3.Afisarea listei cu furnizorii respinsi : la data de 15.12.2023, in intervalul orar 09 :00-11:00

Afisarea se face la sediul CAS Timis si pe site-ul CJASTM www.casan.ro/cjastm/   

                                                            

4.Depunerea contestatiilor : la data de 15.12.2023, in intervalul orar 11:00-13:00

Contestatiile se transmit in format electronic asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extinsa/calificata a reprezentantului legal al furnizorului la adresele de email enumerate mai sus sau se deepun la sediul CAS Timis

 

 5.Afisarea rezultatelor privind solutionarea contestatiilor : 15.12.2023 dupa orele 13. Afisarea se face la sediul CAS Timis si pe site-ul CJASTM www.casan.ro/cjastm/ 

                                                              

 6.Redactarea contractelor / actelor aditionale si repartizarea sumelor in perioada 18.12.2023-19.12.2023. Semnarea contractelor  / actelor aditionale in data de 19.12.2023 (contracte valabile incepand cu data de 19.12.2023).