Asistenţă tehnică
- serviciul HELPDESK SIUI:
Incidentele se transmit la adresele de e-mail menţionate în coloana (2) a tabelului de mai jos, în funcţie de regiunea de apartenenţă:
Regiunea: |
Județele: |
Adresa de e-mail: |
0 |
1 |
2 |
NV |
BH, SM, MM, CJ, TM, AR, SJ, BN |
|
NE |
BT, SV, IS, NT, VS, VN, BC |
|
Centru |
HR, CV, BV, SB, PH, DB, MS, AB, HD |
|
SE |
BR, GL, CT, TL, BZ, GR, CL, IL |
|
SV |
DJ, OT, AG, VL, TR, MH, GJ, CS |
CAS Mun. București: suport@casmb.ro
CAS Ilfov: suport@casailfov.ro
CAS AOPSNAJ: helpdesk@aopsnaj.ro
Subiectul e-mailului trebuie să fie de forma CAS ___
Conţinutul e-mailului trebuie să cuprindă informaţii pertinente cum ar fi, după caz: categorie furnizor, CIF, descrierea pe scurt a problemei, printscreen eroare, şamd.
- serviciul HELPDESK CEAS : incidentele se transmit pe adresa suport.ceas@casan.ro