CAS TIMIS anunta perioada de contractare pentru furnizorii noi de servicii medicale in ambulatoriu de specialitate pentru specialitati clinice, dupa cum urmeaza:
1.Transmiterea si inregistrarea solicitarilor si documentelor necesare contractarii pentru anul 2023. Documentele se transmit in format electronic asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extinsa/calificata a reprezentantului legal al furnizorului, prin accesarea urmatorului link, in perioada: 10.05.2023-16.05.2023
https://cjastm.ro/atl_uploads_contractare.php
2.Verificarea documentelor transmise de furnizori, in perioada :
10.05.2023-17.05.2023
Comisiile de contractare analizeaza documentele transmise in vederea contractarii si propun sub semnatura, furnizorii respinsi (cu motivele de respingere) conducerii CAS Timis.
3.Afisarea listei cu furnizorii respinsi : la data de 18.05.2023, in intervalul orar 09 :00-15 :00
Afisarea se face la sediul CAS Timis si pe site-ul CJASTM www.casan.ro/cjastm/
4.Depunerea contestatiilor : la data de 19.05.2023, dupa ora 09:00;
Toate contestatiile se depun la sediul CAS TIMIS, Strada Corbului nr. 4
5.Afisarea rezultatelor privind solutionarea contestatiilor : 22.05.2023 dupa ora 12,00 Afisarea se face la sediul CAS Timis si pe site-ul CJASTM www.casan.ro/cjastm/
6.Redactarea si semnarea contractelor in perioada 23.05.2023 – 30.05.2023 (contracte valabile incepand cu data de 01.06.2023)