Avand in vedere prevederile legale privind obligativitatea implementarii sistemului naţional privind factura electronică RO e-Factura, facem urmatoarele precizari in ceea ce priveste fluxul de lucru privind transmiterea facturilor:
- Furnizorul trimite la CJAS raportarea in SIUI;
- CJAS verifica si valideaza raportarea;
- Dupa validarea raportarii de catre CJAS, se va genera decontul;
- Furnizorul trimite la CJAS factura proforma on-line utilizand serviciul web existent;
- CAS Timis valideaza facturile transmise de catre furnizori, moment in care se va genera un ID unic;
- Acest ID va fi folosit de furnizori la incarcarea facturilor in platforma RO-e Factura pe campul BT-13- Referinta comenzii (CAMP OBLIGATORIU);
De asemenea, furnizorii au obligatia de a completa si campul BT-11-referitor la tipul de activitate al furnizorului.
CJAS Timis va putea deconta doar facturile incarcate in RO e-Factura in baza ID-ului generat la validarea acestora in SIUI;
OBSERVATII
Facturile transmise in RO e-Factura fara ID-ul generat (BT-13) trebuie STORNATE.
Facturile intocmite inaintea datei de 03.07.2024 ( data la care au fost revalidate raportarile) vor trebui, de asemenea, ANULATE.
Termenul de 5 zile pentru incarcarea facturilor in Ro e-Factura curge de la data validarii facturii de catre CJAS Timis.