Persoanele care doresc sa isi ridice cardul national de la sediul  CJAS Tims vor depune o cerere conform modelului atasat (la sectiunea, "Fisiere atasate") la care vor anexa o copie dupa actul de identitate, urmand a fi contactati pentru a li se comunica data la care sunt programati la sediul CJAS Timis. In situatia in care cardul nu poate fi ridicat de catre titular, acesta are posibilitatea de a imputernici o alta persoana (modelul de imputernicire este atasat la sectiunea "Fisiere atasate").

 

    In situatia in care, din diferite motive, cardul national de sanatate a fost pierdut, distrus, furat sau completat cu date eronate, se poate solicita eliberarea unui nou card in baza unei cereri si a unei declaratii pe propria raspundere care care pot fi vizualizate/descarcate in josul paginii.

   

 

        Plata se va efectua in contul Casei de Asigurari de Sanatate Timis CIF:2483580,  deschis  la Trezoreria Timisoara, avand  IBAN nr. RO80TREZ6215005XXX005077.

          Totodata, contravaloarea emiterii duplicatului de card national se va putea achita si la casieria unitatii aflata in Timisoara, str. Corbului, nr. 4, avand urmatorul program:

Luni

08:00 - 12:30 ; 13:00 - 15:30

Marti

08:00 - 12:30 ; 13:00 - 15:30

Miercuri

08:00 - 12:30 ; 13:00 - 15:30

Joi

08:00 - 12:30 ; 13:00 - 15:30

Vineri

08:30 - 12:30

 
           Dorim sa precizam ca platile efectuate prin virament pot fi confirmate in 5 zile lucratoare iar cele efectuate prin mandat postal in 10 zile lucratoare, asadar, persoanele care aleg una dintre aceste doua modalitati de plata se vor prezenta la CJAS TIMIS in consecinta.

          Costul total al procedurii si distribuirii cardului suportat de asigurati este de 15,52 lei (inclusiv TVA).

Fișiere atașate

Cerere adeverinta-refuz card.doc Cerere card duplicat.doc cerere eliberare card national.pdf Declaratie imputernicit.pdf