IN ATENTIA  FURNIZORILOR DE SERVICII MEDICALE DIN ASISTENȚA MEDICALĂ PRIMARA,ASISTENTA  MEDICALA  AMBULATORIE DE SPECIALITATE PENTRU SPECIALITĂȚI CLINICE, ASISTENŢA MEDICALĂ AMBULATORIE DE SPECIALITATE PENTRU SPECIALITATEA CLINICĂ MEDICINĂ FIZICĂ ŞI DE REABILITARE

 

In perioada 04-05.10.2021  se primesc/transmit cererile insotite de documentele necesare în vederea încheierii de contracte  cu furnizorii de servicii medicale din asistența medicală primara ,asistenta medicala ambulatorie de specialitate pentru specialități clinice,asistenta medicala pentru specialitatea medicina fizica  si de reabilitare pentru persoanele asigurate din jud.Teleorman, în limita fondurilor aprobate fiecărui tip de asistență.

Documentele necesare încheierii contractelor, depuse în copie, sunt certificate pentru conformitate prin sintagma  ”conform cu originalul” şi prin semnătura reprezentantului legal, pe fiecare pagină; aceste documente se transmit  și în format electronic asumate prin semnătura electronică  extinsă  a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului răspunde de realitatea și exactitatea documentelor necesare încheierii contractelor.

 

          Adresele  de e-mail la care se transmit documentele sunt următoarele:

Asistenta medicală ambulatorie de specialitate pentru specialități clinice, asistenta medicala pentru specialitatea medicina fizica  si de reabilitare

asistamb@castr.ro

Asistenta medicala primara

medfam@castr.ro

Pentru informatii suplimentare vă puteți adresa la Casa de Asigurări de Sănătate a Județului Teleorman , str. Libertății, nr.1 ,telefon 0247317084  0247316964 sau www.castr.ro