IN ATENTIA FURNIZORILOR DE SERVICII MEDICALE DIN ASISTENȚA MEDICALĂ PRIMARA,ASISTENTA MEDICALA AMBULATORIE DE SPECIALITATE PENTRU SPECIALITĂȚI CLINICE, ASISTENŢA MEDICALĂ AMBULATORIE DE SPECIALITATE PENTRU SPECIALITATEA CLINICĂ MEDICINĂ FIZICĂ ŞI DE REABILITARE
In perioada 04-05.10.2021 se primesc/transmit cererile insotite de documentele necesare în vederea încheierii de contracte cu furnizorii de servicii medicale din asistența medicală primara ,asistenta medicala ambulatorie de specialitate pentru specialități clinice,asistenta medicala pentru specialitatea medicina fizica si de reabilitare pentru persoanele asigurate din jud.Teleorman, în limita fondurilor aprobate fiecărui tip de asistență.
Documentele necesare încheierii contractelor, depuse în copie, sunt certificate pentru conformitate prin sintagma ”conform cu originalul” şi prin semnătura reprezentantului legal, pe fiecare pagină; aceste documente se transmit și în format electronic asumate prin semnătura electronică extinsă a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului răspunde de realitatea și exactitatea documentelor necesare încheierii contractelor.
Adresele de e-mail la care se transmit documentele sunt următoarele:
Asistenta medicală ambulatorie de specialitate pentru specialități clinice, asistenta medicala pentru specialitatea medicina fizica si de reabilitare |
asistamb@castr.ro |
Asistenta medicala primara |
medfam@castr.ro |
Pentru informatii suplimentare vă puteți adresa la Casa de Asigurări de Sănătate a Județului Teleorman , str. Libertății, nr.1 ,telefon 0247317084 0247316964 sau www.castr.ro