Raportul procedurii 11.04.2023

 

ANUNT 03-03-2023

CAS Teleorman doreste inchirierea unui imobil/spatiu intr-un imobil cu destinatia sediu administrativ.

Documentatie de atribuire pentru inchiriere sediu:

1. Anunt, referat de necesitate

2. Caietul de sarcini

3. Informatii pentru ofertanti

4. Formulare

5. Model acord cadru, contract si PV receptie

 

 

 

Achizitii publice an 2022  ( Centralizator achizitii publice 2022 )

 

 

25.11.2020

Comunicat: privind finalizarea achizitiei de licente penstru suita de aplicatii MS Office Home & Business 2019.

16-11-2020

Anunt licente modificat: CAS Teleorman doreste sa achizitioneze licente penstru suita de aplicatii MS Office Home & Business 2019.

Vezi:  Caietul de  sarcini...

          Vizualizare anunt...

09-11-2020

Anunt:  CAS Teleorman doreste sa achizitioneze licente penstru suita de aplicatii MS Office Home & Business 2019. Vezi Caietul de  sarcini...

 

29-04-2020

Raportul procedurii : Servicii de inchiriere a unui imobil sau spatii intr-un imobil dotat/dotate cu utilitati, necesar functionarii CAS Teleorman

ANUNT 27-03-2020

CAS Teleorman doreste inchirierea unui imobil/spatiu intr-un imobil cu destinatia sediu administrativ.

Documentatie de atribuire pentru inchiriere sediu:

1Caiet de sarcini

2Informatii pentru ofertanti 

3. Formulare

 

 

 

 

 

ANUNT 2019-05-14 :

CAS Teleorman intentioneaza sa achizitioneze o centrala telefonica.

ANUNT:

CAS Teleorman doreste inchirierea unui imobil/spatiu intr-un imobil cu destinatia sediu administrativ.

 

Documentatie de atribuire pentru inchiriere sediu:

1. Instructiuni pentru ofertanti (Atentie, vezi si pct.5 Erata )

2. Caiet de sarcini  (Atentie, vezi si pct.5 Erata )

3. Formulare

4.Formulare editabile

5.Erata

6.Clarificari

7. Anunt deschidere oferte

8. Informare asupra rezultatului verificarii documentelor

9. Raportul procedurii : Servicii de inchiriere a unui imobil sau spatii intr-un imobil dotat/dotate cu utilitati, necesar functionarii CAS Teleorman