IN ATENTIA  FURNIZORILOR DE DISPOZITIVE MEDICALE, TEHNOLOGII SI DISPOZITIVE ASISTIVE, FURNIZORILOR DE  SERVICII MEDICALE DIN ASISTENȚA MEDICALĂ PRIMARA

 

 

In perioada 17-18.11.2021  se primesc/transmit cererile insotite de documentele necesare în vederea încheierii de contracte  cu furnizorii  de dispozitive medicale, tehnologii şi dispozitive asistive destinate recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale în ambulatoriu,furnizorii de servicii medicale din asistența medicală primara, pentru persoanele asigurate din jud.Teleorman, în limita fondurilor aprobate fiecărui tip de asistență.

Documentele necesare încheierii contractelor, depuse în copie, sunt certificate pentru conformitate prin sintagma  ”conform cu originalul” şi prin semnătura reprezentantului legal, pe fiecare pagină; aceste documente se transmit  și în format electronic asumate prin semnătura electronică  extinsă  a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului răspunde de realitatea și exactitatea documentelor necesare încheierii contractelor.

 

          Adresele  de e-mail la care se transmit documentele sunt următoarele:

 Dispozitive medicale, tehnologii şi dispozitive asistive

dispmed@castr.ro

Asistenta medicala primara

medfam@castr.ro

Pentru informatii suplimentare vă puteți adresa la Casa de Asigurări de Sănătate a Județului Teleorman , str. Libertății, nr.1 ,telefon 0247317084  0247316964 sau www.castr.ro