IN ATENTIA FURNIZORILOR DE DISPOZITIVE MEDICALE, TEHNOLOGII SI DISPOZITIVE ASISTIVE, FURNIZORILOR DE SERVICII MEDICALE DIN ASISTENȚA MEDICALĂ PRIMARA
In perioada 17-18.11.2021 se primesc/transmit cererile insotite de documentele necesare în vederea încheierii de contracte cu furnizorii de dispozitive medicale, tehnologii şi dispozitive asistive destinate recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale în ambulatoriu,furnizorii de servicii medicale din asistența medicală primara, pentru persoanele asigurate din jud.Teleorman, în limita fondurilor aprobate fiecărui tip de asistență.
Documentele necesare încheierii contractelor, depuse în copie, sunt certificate pentru conformitate prin sintagma ”conform cu originalul” şi prin semnătura reprezentantului legal, pe fiecare pagină; aceste documente se transmit și în format electronic asumate prin semnătura electronică extinsă a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului răspunde de realitatea și exactitatea documentelor necesare încheierii contractelor.
Adresele de e-mail la care se transmit documentele sunt următoarele:
Dispozitive medicale, tehnologii şi dispozitive asistive |
dispmed@castr.ro |
Asistenta medicala primara |
medfam@castr.ro |
Pentru informatii suplimentare vă puteți adresa la Casa de Asigurări de Sănătate a Județului Teleorman , str. Libertății, nr.1 ,telefon 0247317084 0247316964 sau www.castr.ro