IN ATENTIA FURNIZORILOR DE MEDICAMENTE
A FURNIZORILOR DE DISPOZITIVE MEDICALE SI A FURNIZORILOR DE SERVICII MEDICALE DIN ASISTENTA MEDICALA AMBULATORIE DE SPECIALITATE PENTRU SPECIALITATI CLINICE
In perioada 18-19.06.2020 se primesc/transmit cererile insotite de documentele necesare in vederea incheierii de contracte cu furnizorii medicamente cu si fara contributie personala in tratamentul ambulatoriu, cu furnizorii de dispozitive medicale in ambulatoriu si cu furnizorii de servicii medicale din asistenta medicala ambulatorie de specialitate pentru specialitati clinice, pentru persoanele asigurate din Jud.Teleorman, in limita fondurilor aprobate fiecarui tip de asistenta.
Documentele necesare încheierii contractelor, depuse în copie, sunt certificate pentru conformitate prin sintagma ”conform cu originalul” şi prin semnătura reprezentantului legal, pe fiecare pagină; aceste documente se transmit și în format electronic asumate prin semnătura electronică extinsă a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului răspunde de realitatea și exactitatea documentelor necesare încheierii contractelor.
Adresele de e-maill la care se transmit documentele sunt urmatoarele:
Farmacii |
farmacii@castr.ro |
Dispozitive medicale |
dispmed@castr.ro |
Asistenta medicala ambulatorie de specialitate pentru specialitati clinice, |
asistamb@castr.ro |
Pentru informatii suplimentare va puteti adresa la Casa de Asigurari de Sanatate a Judetului Teleorman , str. Libertatii, nr.1 ,telefon 0247317084 0247316964 sau www.castr.ro
DIRECTOR GENERAL
Ec.TITA NICUSOR