IN ATENTIA FURNIZORILOR DE SERVICII MEDICALE, MEDICAMENTE SI DISPOZITIVE MEDICALE

 

In conformitate cu prevederile H.G. nr.161/2016 pentru aprobarea pachetelor de servicii medicale si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale ,a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anii 2016-2017, cu modificarile si completarile ulterioare ,zilnic intre orele 8.30-16.00 in perioada 20.07.2016-21.07.2016 se  primesc cererile insotite de documentele necesare in vederea incheierii contractelor de furnizare de servicii medicale PARACLINICE  cu furnizorii de servicii medicale din alte judete, respectiv municipiul Bucuresti pentru lista de investigatii paraclinice avizata de CNAS, pentru anul 2016, precum si pentru asistenta medicala primara.  

De asemenea tot pina la data de 21.07.2016 se pot  completa dosarele de contractare depuse la CAS Teleorman pina la data de 11.07.2016 cu documentul ,,Dovada platii la zi a contributiei la Fond pentru asigurari sociale de sanatate, precum si a contributiei pentru concedii si indemnizatii” daca se face dovada ca cererea de eliberare a documentul a fost depusa si inregistrata la ANAF pina cel tirziu in data de 11.07.2016.

Documentele necesare încheierii contractelor, depuse în copie, sunt certificate pentru conformitate prin sintagma  ”conform cu originalul” şi prin semnătura reprezentantului legal, pe fiecare pagină; aceste documente se transmit  și în format electronic asumate prin semnătura electronică  extinsă  a reprezentantului legal al furnizorului.     

Reprezentantul legal al furnizorului răspunde de realitatea și exactitatea documentelor necesare încheierii contractelor.

Termenul limita de finalizare a procesului de contractare este de 29.07.2016.

Pentru informatii suplimentare va puteti adresa la Casa de Asigurari de Sanatate a Judetului Teleorman , str. Libertatii, nr.1 ,telefon 0247317084  0247316964 sau www.castr.ro

 

PRESEDINTE-DIRECTOR GENERAL

Dr. NICA MARIUS