CAS TELEORMAN
Nr.7909/30.06.2021
COMUNICAT CONTRACTARE 2021
IN ATENTIA FURNIZORILOR DE SERVICII MEDICALE ,MEDICAMENTE SI DISPOZITIVE MEDICALE,TEHNOLOGII SI DISPOZITIVE ASISTIVE
Avand in vedere:
-Hotararea Guvernului nr.696/2021 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului- cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a amedicamentelor si a dispozitivelor medicale, tehnologiilor si dispozitivelor asistive in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anii 2021-2022
-Ordinul ministrului sanatatii si al presedintelui CNAS nr.1068/627/2021 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare in anul 2021 a Hotararii Guvrenului nr.696/2021 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului- cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a amedicamentelor si a dispozitivelor medicale, tehnologiilor si dispozitivelor asistive in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anii 2021-2022
Va informam urmatoarele:
- procesul de contractare pentru anul 2021 pentru toate domeniile de asistenta medicala se va desfasura in cursul lunii IULIE 2021 ,iar data limita de finalizare a procesului de contractare este 31 iulie 2021.
-pentru asigurarea continuitatii acordarii asistentei medicale ,cu indeplinirea de catre furnizori a tuturor conditiilor privind relatiile contractuale dintre CAS Teleorman si acestia (documente ,conditii de eligibilitate ,etc)contractele incheiate cu furnizorii de servicii medicale ,medicamente si dispozitive medicale ,tehnologiilor si dispozitivelor assistive,cu valabilitate pana la data de 30.06.2021,se prelungesc prin acte aditionale pana la data de 31.07.2021.Conditiile acordarii asistentei medicale in baza actelor aditionale sunt cele prevazute in actele normative in vigoare pe perioada derularii acestora,respectiv HG 696/2021 si Ordinul 1068/627/2021;
PROCESUL DE CONTRACTARE
Se desfasoara in luna IULIE 2021 dupa urmatorul calendar
Calendarul incheierii pentru anul 2021 a contractelor de furnizare de servicii medicale, farmaceutice si de dispozitive medicale, pe domenii de asistenta medicala.
Perioada de primire,inregistrare si verificare a cererilor de contractare insotite de documentele necesare contractarii |
09.07-16.07.2021 |
Afisarea listei privind dosarele respinse la contractare .Pentru furnizorii respinsi ,CAS Teleorman va comunica in scris motivele refuzului . |
19.07.2021 |
Depunerea contestatiilor |
20.07.2021 |
Comunicarea modului de solutionare a contestatiilor |
22.07.2021 |
Negocierea si semnarea contractelor |
26-31.07.2021 |
Termenul limita de transmitere in format electronic a cererilor insotite de documentele prevazute de actele normative in vigoare ,necesare incheierii si negocierii contractelor de furnizare de servicii medicale ,medicamente ,dispozitive medicale ,(semnate fiecare in parte prin semnatura electronica a reprezentantului legal),este data de 16 iulie 2021.
Atragem atentia tuturor furnizorilor ,ca nerespectarea acestor termene duce la respingerea dosarului de contractare si neincheierea contractelor in actuala sesiune de contractare.
Adresele de e-maill la care se transmit documentele sunt urmatoarele:
Asistenta medicala ambulatorie de specialitate pentru specialitati clinice, paraclinice si de recuperare reabilitare |
asistamb@castr.ro |
Farmacii |
farmacii@castr.ro |
Asistenta medicala primara, centre de permanenta si medicina dentara |
medfam@castr.ro |
Dispozitive medicale,tehnologiilor si dispozitivelor asistive |
dispmed@castr.ro |
Spitale, consultaţii de urgenţă la domiciliu şi activităţi de transport sanitar neasistat ,ingrijiri medicale la domiciliu si ingrijiri paleative la domiciliu |
asistspital@castr.ro |
Reprezentantul legal al furnizorului răspunde de realitatea şi exactitatea documentelor necesare încheierii contractelor.
Pentru informatii suplimentare va puteti adresa la Casa de Asigurari de Sanatate a Judetului Teleorman , str. Libertatii, nr.1 ,telefon 0247317084 0247316964 sau www.castr.ro
Director General Director ex.DRC
Ec.TITA NICUSOR Ec. TUDOR MIHAELA