Avand în vedere faptul că începand cu data de 08.11.2023 au fost constatate întreruperi în funcționarea Platformei informatice din asigurările de sănătate, anunțate pe site-ul CNAS, pentru a asigura raportarea serviciilor din perioada 01.01.2024-31.01.2024, a fost  elaborat un ordin pentru perioada 01.01.2024-31.01.2024 pentru aprobarea procedurii de transmitere în Platforma informatică din asigurările de sănătate a serviciilor acordate off-line și a procedurii de validare a acestora.

 

Ordin nr. 149/2024

 

*Art.3 Pentru validarea activității desfășurate de furnizori în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate începând cu data de 1 februarie 2024 și până la data repunerii în funționare a PIAS se va emite un ordin distinct al președintelui CNAS, în temeiul dispozițiilor art.209 - 212 din Anexa 2 la HG nr.521/2023, cu modificările și completările ulterioare și ale art. 25 - 28 din HG nr.423/2022, cu modificările și completările ulterioare.

 
februarie 1, 2024