Incepand cu ora 6.55, astazi, 18.09.2015, la sistemul de card - CEAS a aparut o defectiune. Echipa de suport lucreaza la remedierea acestei defectiuni. Pana la remediere, rugam furnizorii de servicii medicale sa procedeze dupa cum urmeaza:
- dupa introducerea cardului in cititor, se tasteaza pin-ul de catre asigurat iar sistemul este pregatit sa pastreze amprenta de timp si numarul de card folosit,
- se inregistreaza serviciul prestat in aplicatia de furnizori,
- de la momentul ( care va fi anuntat de CNAS) repunerii in functiune a sistemului CEAS, serviciile efectuate si operate in aplicatie de furnizori vor trebui incarcate in PIAS in limita celor 72 de ore,
- toate serviciile prestate si operate in sistem incepand cu ora 6.55 pana la remedierea defectiunii se vor valida in PIAS doar pe baza amprentei de timp si numar de card.
Echipa tehnica CNAS
Informații pentru Asigurați
- Vaccinare / Testare / Evaluare COVID-19
- Cardul naţional de sănătate
- Ghidul Asiguratului
- Cardul European de Asigurari de Sanatate
-
Cetățeni - Asigurați
- Drepturile şi obligaţiile asiguraţilor
- Obţinerea calitatii de asigurat
- Documente necesare acordarii calitatii de asigurat
- Dispozitive medicale
- Îngrijiri la domiciliu
- Concedii medicale si indemnizatii de Asigurari sociale
- Întrebări frecvente
- Verificare asigurat
- Conditii de acordare a serviciilor medicale
- Cerere privind furnizarea listei privind serviciile medicale, medicamentele si dispozitivele medicale de care a beneficiat o persoana asigurata in anul precedent
- Tratament fara interferon
- Formulare asigurați
- Programele Naționale de Sănătate curative
- Asistență medicală oferită în afara țării / BREXIT
Informații pentru Furnizori
- Asistență medicală – angajați instituții UE
- Tratament fara interferon
- SIUI
- U. A. T. din judetul Galati fara medic de familie
- U. A. T. din judetul Galati cu deficit de medici de familie
-
Cardul naţional de sănătate
- Proiecte- Card naţional de asigurări de sănătate
- Listă persoane contact pentru deblocare carduri (doar pentru furnizori)
- Procedură resetare PIN după deblocarea cardului în sistem
- Instrucţiuni privind emiterea cardului duplicat în caz de pierdere, furt, deteriorare, defecţiuni tehnice, refuz utilizare
- Alte informaţii şi anunţuri privind cardul naţional de asigurări de sănătate
- Informații medicale
-
Furnizori de servicii medicale
- Procedura de înregistrare a certificatelor digitale
- Informații și anunțuri contractare
- Medici de familie
- Ambulator de specialitate clinic
- Paraclinic/Pet-CT
- Ambulator de recuperare, reabilitare a sănătăţii
- Îngrijiri la domiciliu
- Dispozitive medicale
- Farmacii
- Spitale
- Evaluare furnizori
- Harta interactivă a furnizorilor din regiune
- Programe naționale de sănătate
- Asistenţă medicală dentară
- Consultaţii de urgenţă la domiciliu şi activităţi de transport sanitar neasistat
- Furnizori beneficiari de stimulent de risc
- Formulare furnizori
Informații pentru Angajatori
NEWSLETTER
Stai în legătură cu noi și abonează-te la newsletter pentru a afla ultimele noutăți