In atentia furnizorilor de medicamente cu si fara contributie personala in tratamentul ambulatoriu precum si de medicamente si materiale sanitare in cadrul Programelor Nationale de Sanatate din judetul Prahova.

 

Casa de Asigurari de Sanatate a judetului Prahova anunta furnizorii de medicamente cu si fara contributie personala in tratamentul ambulatoriu precum si de medicamente si materiale sanitare in cadrul Programelor Nationale de Sanatate, ca in perioada 10.10.2017 – 13.10.2017, conform calendarului de activitati afisat pe site-ul CAS Prahova, va avea loc o noua sesiune de contractare . In vederea incheierii contractelor de furnizare  de medicamente cu si fara contributie personala in tratamentul ambulatoriu precum si de medicamente si materiale sanitare in cadrul Programelor Nationale de Sanatate, furnizorii au obligatia de a depune la sediul institutiei – pana la data de 10.10.2017 – documentele necesare contractarii.

Documentele sunt prevazute in H.G. nr. 161/2016 cu modificarile si completarile ulterioare si in Normele de aplicare a acesteia, precum si in H.G. nr.155/2017 si in Normele de aplicare a acesteia, toate documentele putand fi gasite si pe site-ul CAS Prahova, la adresa www.cnas.ro/casph.

Facem precizarea ca semnarea contractelor va avea loc in data de 13.10.2017 .

 

Fișiere atașate

calendar activitati contractare extraordinara.doc Documente solicitate OCT_2017 farmacii.doc Cerere incheiere contract _PNS.doc Cerere incheiere contract_medicamente.doc anexa nr. 1 - Declaratie reprezentant legal.xls anexa nr. 2 - Documente furnizori farmacii.xls anexa nr. 3 - Program de lucru.xls anexa nr. 4 - Declaratie farmacist.doc anexa nr. 5 - Declaratie art.194(3) - HG 161.doc Lista admis-respins farmacii-.pdf