Pentru deblocarea completa a cardurilor la furnizori, dupa inregistrarea cererii de deblocare la CJAS ( tel 0372 756 690 ; 0372 756 675) :
-
Verificati daca aplicatia este conectata ONLINE;
-
Se introduce cardul in cititor si dupa introducerea PIN-ului va aparea mesajul “cardul este blocat”;
-
Se deschide meniul Fisier si Pacienti;
-
In aceasta fereastra se tasteaza ‘ Reseteaza PIN’ si cand terminalul va solicita PIN-ul de reset se va introduce sirul “0000” (4 de zero). Pin-ul de reset al cardului este 0000. La final se tasteaza butonul “Accepta”;
-
Pentru a schimba PIN-ul cardului se tasteaza “Schimba PIN”;
-
Prima data se va solicita PIN-ul actual al cardului, respective 0000, si apoi se tasteaza “Accepta”;
-
In continuare terminalul va solicita PIN-ul nou, format din 4 cifre, apoi se tasteaza “Accepta”;
-
Dupa tastarea “Accepta” se va afisa un mesaj care confirma ca PIN-ul a fost schimbat cu succes .