Pentru deblocarea completa a cardurilor la furnizori, dupa inregistrarea cererii de deblocare la CJAS ( tel 0372 756 690 ; 0372 756 675) :

  1. Verificati daca aplicatia este conectata ONLINE;

  2. Se introduce cardul in cititor si dupa introducerea PIN-ului va aparea mesajul “cardul este blocat”;

  3. Se deschide meniul Fisier si Pacienti;

  4. In aceasta fereastra se tasteaza ‘ Reseteaza PIN’ si  cand terminalul va solicita PIN-ul de reset se va introduce sirul “0000” (4 de zero). Pin-ul de reset  al cardului este 0000. La final se tasteaza butonul  “Accepta”;

  5. Pentru a schimba PIN-ul cardului se tasteaza “Schimba PIN”;

  6. Prima data se va solicita PIN-ul actual al cardului, respective 0000, si apoi se tasteaza “Accepta”;

  7. In continuare terminalul va solicita PIN-ul nou, format din 4 cifre, apoi se tasteaza “Accepta”;

  8. Dupa tastarea “Accepta” se va afisa un mesaj care confirma ca PIN-ul a fost schimbat cu succes .