COMUNICAT

Având în vedere expirarea perioadei pentru care s-a decretat starea de urgență si intrarea în starea de alertă precum și responsabilitatea privind luarea unor măsuri în vederea prevenirii, combaterii și limitării răspândirii infectării cu COVID-19 la nivelul județului Bihor,  

Conducerea Casei de Asigurări de Sănătate Bihor anunta reluarea activității directe cu publicul începand de 15.05.2020, astfel:

Activitatea cu publicul se va desfășura de luni până joi în intervalele orare 9.00 -12.00 și 15.30-16.30  iar în ziua de vineri de la 9.00-12.00. Întreaga activitate cu publicul va fi organizată astfel încât să limiteze cât mai mult deplasările și interacțiunea între persoane.

Accesul în instituţie va fi permis numai cu mască şi cu verificarea temperaturii la poarta de acces, atât pentru cetăţeni, cât şi pentru angajaţi.

  Reamintim cetățenilor că, toate documentele/petițiile/cererile etc. adresate insituției se pot trimite prin poștă/curierat, se pot trasmite prin email la adresele casbh@rdslink.ro și e-mail@casbh.rdsor.ro, pe fax nr. 0259.454184/ 0259.416017, sau online prin intermediul Formularului de contact care poate fi accesat pe site-ul CAS Bihor la Sectiunea –Contact -Form de contact- sau  http://www.cnas.ro/casbh/contact/contact.html.

Recomandăm ca, doar în cazuri excepționale și dacă nu există o altă varianță de transmitere a documentelor, acestea să fie depuse la registratura instituției, pentru a limita astfel cât mai mult deplasările și interacțiunea cu alte persoane.

Casa de Asigurări de Sănătate Bihor asigură cetațenii că  toate solicitările adresate instituției în această perioadă vor fi înregistrate, prelucrate și soluționate cu responsabilitate și celeritate.

 CONDUCEREA CAS BIHOR