• Prima pagină
  • Cardul national de asigurat pentru furnizori
  • Selectați limba:
  • RO
  • EN
logo

Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate Botosani

Eficacitate şi accesibilitate pentru sănătate!

  • Despre noi
    • Istoric
    • Prezentare generală
    • Statut
    • Misiune, viziune, obiective
    • Lista președinților CJAS
    • Regulamentul de Organizare și Funcționare
    • Legea 153/2017
    • Cod de conduita
  • Structura instituției
    • Organigrama
    • Conducerea executivă
    • Consiliul de Administrație
    • Atribuții departamente
    • Posturi vacante
    • Declarații de avere și interese
    • Organizare administrativă
    • Comisii CJAS
    • Declaratii de avere si interese 2021
    • Declaratii de avere si interese 2022
  • Legislație
    • România
    • UE
  • Informații publice
    • Rapoarte de activitate
    • Bugetul de venituri și cheltuieli
    • Rapoarte și situații
    • Alocare bugetară și deconturi efectuate
    • Achiziții publice
    • Protectia datelor cu caracter personal
    • Strategia Națională Anticorupție
  • Întrebări frecvente
  • Contact
    • Date de contact
    • Relații publice
    • Program audiențe
    • Formular contact
    • Listă telefoane
    • Program de lucru cu publicul

Cardul national de asigurat pentru furnizori

  • Proiecte - Cardul national de asigurari de sanatate 

    • Proiecte - Persoane de contact card national

    • Procedura de resetare a PIN-ului dupa deblocarea cardului in sistem
    • Ordinul 98 din 27.02.2015 carduri duplicat
  • Formulare utile pentru refuz sau cerere duplicat card de sănătate

    Cerere eliberare adeverinta refuz card
    Declaraţie împuternicit
  • Eliberarea cardului duplicat
  • Cardul duplicat se eliberează ca urmare a solicitării persoanei asigurate, în cazul pierderii, furtului sau deteriorării cardului național emis initial sau în cazul schimbării datelor personale.

    Cererea de eliberarea a cardului duplicat se poate depune la sediul  casei de asigurări de sănătate,   poate fi transmisă prin poștă de către titular (persoană asigurată) sau de către un membru al familiei de grad I şi II, soţ/soţie, persoană împuternicită legal de acesta prin act notarial/act de reprezentare prin avocat sau reprezentantul legal al asiguratului sau poate fi depusă în numele asiguratului de orice persoană, cu excepţia reprezentanţilor legali ai furnizorilor de servicii medicale/medicamente cu şi fără contribuţie personală/dispozitive medicale, tehnologii şi  dispozitive asistive şi a persoanelor care desfăşoară activitate la nivelul acestora.

    Cererea de eliberarea a cardului duplicat va fi completată și semnată de titular  (persoană asigurată) sau, după caz, de persoana împuternicită legal de acesta prin act notarial/act de reprezentare prin avocat sau reprezentantul legal al asiguratului, la cerere fiind atașată copia actului de identitate al titularului sau, după caz, și a reprezentantului/ împuternicitului legal.

    În cazul modificării datelor personale de identificare ulterior datei de emitere a cardului național emis inițial, se vor depune în copie și actele doveditoare privind modificarea datelor personale de identificare.

    Plata contravalorii cardului duplicat în cuantum de 13,69 lei se realizează la casieria  instituției de către titular (persoana asigurată) sau de către un membru al familiei de grad I şi II, soţ/soţie, persoană împuternicită legal de acesta prin act notarial/act de reprezentare prin avocat sau reprezentantul legal al asiguratului sau de orice persoană, cu excepţia reprezentanţilor legali ai furnizorilor de servicii medicale/medicamente cu şi fără contribuţie personală/dispozitive medicale, tehnologii şi  dispozitive asistive şi a persoanelor care desfăşoară activitate la nivelul acestora.

    Adeverința de înlocuire a cardului duplicat este valabilă 60 de zile și se eliberează la ghișeu doar titularului sau, după caz, persoanei împuternicită legal de acesta prin act notarial/act de reprezentare prin avocat sau reprezentantului legal al asiguratului.

     În cazul în care cererea de eliberarea a cardului duplicat a fost depusă de către un membru al familiei sau de orice persoană, cu excepţia reprezentanţilor legali ai furnizorilor de servicii medicale/medicamente cu şi fără contribuţie personală/dispozitive medicale, tehnologii şi  dispozitive asistive şi a persoanelor care desfăşoară activitate la nivelul acestora, adeverința de înlocuire a cardului duplicat se trimite prin poștă la adresa din actul de identitate al titularului.

    În situația în care solicitarea de eliberare  a cardului duplicat se trimite  prin poștă, va cuprinde următoarele documente:

  • Cererea completată și semnată de titular (persoană asigurată) sau, după caz, de persoană împuternicită legal de acesta prin act notarial/act de reprezentare prin avocat sau reprezentantul legal al asiguratului;
  • Copie act de identitate titular;
  • Copie   act de identitate  al persoanei împuternicită legal de acesta prin act notarial/act de reprezentare prin avocat sau al reprezentantului legal al asiguratului;
  • Copie după împuternicirea notarială sau alt document care atestă reprezentarea legală a titularului cardului pierdut (hotărâre judecătorească);
  • Actele doveditoare privind modificarea datelor personale de identificare, în cazul în care se solicită eliberarea cardului duplicat ca urmare a schimbării datelor personale;
  • Dovada plăţii contravalorii cardului duplicat.
  • Plata contravalorii cardului duplicat în cuantum de 13,69 lei se realizează în contul  Casei de Asigurări de Sănătate Botoșani:

    RO94TREZ1165005XXX002185

    Instituția: C.A.S. Botoșani

    Banca: Trezoreria Botoșani

    Cod fiscal: 11321707

    Se vor completa obligatoriu și următoarele informații pe ordinul de plată: CNP, nume și prenume asigurat.

    Explicația plății: contravaloare card de sănătate duplicat

    Precizăm că plățile efectuate prin virament pot fi confirmate în 5 zile lucrătoare, iar cele efectuate prin mandat poștal în 10 zile lucrătoare.

    Adeverința de înlocuire a cardului duplicat este valabilă 60 de zile și se trimite prin poștă la adresa de pe actul de identitate  al titularului.

              Cererea de eliberarea a cardului duplicat poate fi  descarcată de aici.

    Cerere eliberare duplicat card naţional de sănătate

  • Persoanele  desemnate din cadrul Casei de  Asigurări de Sănătate Botoşani să indeplinească responsabilităţile referitoare la începerea utilizării cardului naţional de asigurări de asigurări sociale de sănătate  în cadrul sistemului informatic al CEAS, să răspundă la eventualele solicitări,  întrebări, clarificări transmise C.A.S din partea cetăţenilor, furnizorilor de servicii medicale şi a dezvoltatorilor de soft medical din teritoriul arondat,  sunt următoarele:
    • Ec. Ciobanu Marilena – Compartiment E.A.C.C.M., e-mail marilenaciobanu@casbt.ro, tel. 0231512692 int. 128
    • Jr. Onofrei Sebastian- Compartiment E.A.C.C.M., e-mail sebastianonofrei@casbt.ro, tel.0741280165
 

Informații pentru Asigurați

  • Vaccinare COVID-19
    • Cabinete vaccinare COVID-19
  • Garzi farmacii
  • Centre evaluare COVID-19
  • Ghidul asiguratului
  • Cardul national de asigurari de sanatate
  • Dosarul electronic de sanatate
  • Informații pentru Asigurați
    • Drepturile şi obligaţiile asiguraţilor
    • Dispozitive medicale
    • Îngrijiri la domiciliu
    • Concedii medicale si indemnizatii de Asigurari sociale
    • Contract de asigurat
    • Depunerea documentaţiei PFA
    • Întrebări frecvente
    • Verificare asigurat
    • Card National de Asigurări de Sănătate
    • PROGRAM CENTRE DE PERMANENȚĂ
    • Cerere privind furnizarea listei privind serviciile medicale de care a beneficiat asiguratul
    • In atentia asiguratilor
    • Chestionar evaluare satisfactie asigurati
  • Centre testare COVID-19
  • PROGRAM CENTRE DE PERMANENȚĂ
  • Formulare asigurați
  • Asistență medicală oferită în afara țării
    • Statele membre ale UE / Spațiului Ec. European / Conf. Elvețiene
    • Alte state
    • Asistență medicală transfrontaliera
  • Programele Naționale de Sănătate curative
    • Lista Programelor Naționale de Sănătate active la nivel local

Informații pentru Furnizori

  • SIUI
    • Interfețe SIUI
    • Download aplicație
    • Forum
    • Asistenta tehnica
  • Informații medicale
    • Comisii de aprobare medicamente CNAS
    • Comisii teritoriale de aprobare medicamente
    • Informaţii utilizare medicamente
    • Protocoale medicale
    • Formulare specifice
  • Furnizori de servicii medicale
    • Procedura de înregistrare a certificatelor digitale
    • Medici de familie
    • Ambulator de specialitate clinic
    • Paraclinic
    • Ambulator de recuperare, reabilitare a sănătăţii
    • Îngrijiri la domiciliu
    • Dispozitive medicale
    • Farmacii
    • Spitale
    • Harta interactivă a furnizorilor din regiune
    • Documente necesare încheierii contractelor
    • Dosarul de solicitare a evaluării furnizorilor
    • Preventorii și alte tipuri de furnizori
    • Programe naționale de sănătate
    • Informații și anunțuri pentru medicii prescriptori
    • Asistenta medicala dentara
    • Lista medici prescriptori pentru farmacii
    • Informatii si anunturi CONTRACTARE 2014
    • Informatii si anunturi contractare 2015
    • Cardul national de asigurari de sanatate
    • Informatii si anunturi contractare 2016
    • Informatii si anunturi CONTRACTARE 2017
    • Informații și anunțuri CONTRACTARE 2018
    • Informatii si anunturi CONTRACTARE August-Decembrie 2019
    • Unități sanitare ce eliberează certificate de concediu medical
    • Informatii si CONTRACTARE perioada august-decembrie 2021
    • Informatii si anunturi CONTRACTARE 2022
    • Consultatii de urgenta la domiciliu si transport sanitar neasistat
    • Centre de permanenta
  • Formulare furnizori

Informații pentru Angajatori

  • Contribuţia de asigurări sociale de sănătate
  • Contribuţia de asigurări pentru concedii şi indemnizaţii de sănătate
  • Raportări periodice
  • Procedura de decontare a sumelor către angajatori
  • Formulare angajatori

NEWSLETTER

Stai în legătură cu noi și abonează-te la newsletter pentru a afla ultimele noutăți

LINKURI UTILE

  • Ghiduri CE
  • Unități sanitare București
  • Baze de date medicale
  • Raportare on-line
  • Organizații medicale interne
  • Publicații medicale
  • Instituții publice
  • Motoare de căutare medicale
  • Programe DRG
  • Informații pentru medici
  • Organizatii mondiale de sănătate
  • Legislative
down arrowVezi mai mult
Logo CNAS
  • Acasă
  • Despre noi
  • Legislație
  • Informații publice
  • Întrebări frecvente
  • Contact
  • Hartă site
Facebook

CNAS.Romania

Copyright © 2023 CNAS.ro.