IN ATENTIA FURNIZORILOR AFLAŢI ÎN CONTRACT CU CAS VRANCEA
COMUNICAT
Semnalarea incidentelor apărute în PIAS
Pentru a răspunde la incidentele semnalate de furnizorii de servicii medicale aflați în relații contractuale cu casele de asigurări de sănătate, se înființează Centre Regionale de Asistenţă Tehnică PIAS formate din personalul de specialitate IT de la nivelul caselor județene grupate pe regiuni.
Casa de Asigurări de Sănătate Vrancea face parte din regiunea NE impreuna cu judetele: Botosani, Suceava, Iasi, Neamt, Vaslui, Bacau.
Semnalarea incidentelor se va face la adresa de e-mail: suport.pias.ne@casan.ro
Subiectul e-mailului trebuie să fie de forma CASVN - xxxxx - yyyyy, unde
- "xxxxx" reprezintă numele furnizorului în contract cu casa judeţeană, care raportează incidentul,
- "yyyyy" este descrierea pe scurt a evenimentului apărut.
Exemplu — Subiect: CASVN- CMI Alpha - eroare 401 la conectarea in SIUI
Conţinutul e-mailului trebuie să cuprindă informaţii de identificare, cum ar fi:
1. Categorie furnizor (Medicina de Familie, Farmacie, Clinic, Spital, Paraclinic, ....);
2. CUI;
3. Descrierea detaliată a evenimentului;
4. Printscreen eroare, (print screen-ul se realizează apăsând tasta Prt SCR, PrtSC, Print Scrn sau Pr SCR, după care se face "Paste" într-un document Word sau în alt editor de texte);
5. Alte informaţii pe care le consideraţi esenţiale în rezolvarea disfunctionalităţii apărute.
ATENŢIE!!! Mesajele sosite fără date de identificare vor fi ignorate sau retrimise expeditorului, în funcţie de conţinut
Pentru serviciul HELPDESK CEAS : incidentele se transmit pe adresa suport.ceas@casan.ro