ANUNȚ

 

Casa de Asigurări de Sănătate Tulcea aduce la cunoștința furnizorilor de medicamente și furnizorilor de servicii medicale în asistenţă medicală ambulatorie de specialitate pentru specialităţile clinice, asistență medicală dentară și asistenţa medicală ambulatorie de specialitate pentru specialităţile paraclinice, care nu au încheiate contracte cu C.A.S. Tulcea, organizarea unei sesiuni de contractare în perioada 08-12.07.2024.

 

În perioada 08-09.07.2024 pot transmite cereri de contractare pentru anul 2024 următoarele segmente de furnizori:

 

În vederea încheierii contractelor pe anul 2024, furnizorii vor transmite cererea de contractare si documentele necesare încheierii si negocierii contractelor, prevăzute in actele normative in vigoare, doar în format electronic asumate fiecare în parte prin semnătura electronică extinsă/calificată a reprezentantului legal al furnizorului.

 

Cererea de contractare si documentele necesare vor fi scanate și transmise la adresele de e mail office@castl.ro și info@castl.ro, în format .pdf, solicitanții primind un e mail de confirmare. În cazul în care documentația ce urmează a fi comunicată cumulează mai mult de 4 Mb, se va încărca la adresa https://furnizori.castl.ro/, conform instrucțiunilor de la pagina principala a site-ului C.A.S. Tulcea (www.castl.ro sau www.cas.cnas.ro/castl), din panoul “Informații pentru furnizori”, intrarea “Transmitere date la CAS”, pe baza parolei de intrare. Furnizorii care nu au parolă de intrare, o vor solicita la adresele de e mail de mai sus.

 

Data limită de finalizare a procesului de contractare este de 12.07.2024.

 

Documentele necesare contractării se afla pe pagina web a C.A.S. Tulcea (www.cnas.ro/castl/ ) si vor afişate la sediul instituţiei.

 

 

Director-General,

Ec. Vasile Eugenia