În vederea creşterii eficienţei asistenţei tehnice pentru exploatarea aplicaţiilor informatice SIUI au fost înfiinţate Centre Regionale de Asistenţă Tehnică - PIAS.
Judeţul Tulcea a fost incadrat in regiunea Sud-Est, împreună cu judeţele Brăila, Galaţi, Constanţa, Buzău, Giurgiu, Călăraşi şi Ialomiţa. Coordonarea Centrului Regional este asigurata de judeţul Galaţi.
Ca urmare, furnizorii de servicii medicale aflati in relaţii contractuale cu CAS Tulcea vor solicita asistenţă tehnică în felul următor :
- pentru serviciul HELPDESK SIUI incidentele vor fi semnalate prin mesaje la adresa
Subiectul e-mailului trebuie sa fie de forma : CAS TL - xxxxxxxxx - zzzzzzzz
unde: 'xxxxxxxxx' - numele furnizorului în contract cu CAS
'zzzzzzzzz' - descrierea pe scurt a avenimentului apărut
Continutul e-mailului trebuie sa contina informatii, dupa caz, cum ar fi:
1. Categorie furnizor (Medicina de Familie, Farmacie, Clinic, ....)
2. CUI
3. Descrierea detaliata a evenimentului
4. Printscreen1 în care să apară mesajul de eroare
5. Alte informatii pe care le considerati esentiale in rezolvarea disfunctionalitatii aparute.
Atenţie ! Mesajele sosite fara date de identificare vor fi ignorate sau retrimise expeditorului, in functie de continut.
- pentru serviciul HELPDESK CEAS incidentele vor fi semnalate prin mesaje la adresa
nota 1 - print screen-ul se realizeaza apasand tasta Prt SCR, PrtSC, Print Scrn sau Pr SCR, dupa care se face "Paste" intr-un document Word sau in Paint. La calculatoarele portabile (laptop), in marea majoritate a cazurilor, apasarea tastei respective trebuie realizata simultan cu actionarea tastei "Fn"