În urma precizărilor primite de la CNAS, referitoare la beneficiile aduse pacienților pe aria terapeutică oncologie prin contractele cost-volum, vă aducem la cunoștință detalii referitoare la funcționalitatea programului suport pentru planificarea administrării tratamentului cu OPDIVO (NIVOLUMABUM), pus în mod gratuit la dispoziția pacienților și a medicilor curanți de către compania BRISTOL-MYERS SQUIBB.
Programul suport este o platformă de management a planificărilor și vizitelor la medic și a managementului tratamentului, care are următoarele componente (conform anexei):
A. Aplicația desktop pentru medici:
1. Medicul se autentifică în aplicație prin intermediul unui cod unic, alocat inițial de către administratorul platformei;
2. După introducerea datelor de identificare ale pacientului, aplicația generează un cod unic pe care medicul îl comunică pacientului; pacientul se va autentifica în aplicație cu acest cod;
3. Medicul selectează diagnosticul din lista prestabilită (CID 10) și stabilește frecvența vizitelor pacientului;
4. Medicul adaugă medicamentul în asociere cu diagnosticul;
5. Medicul planifică/ anulează vizitele pcientului;
6. La vizită, medicul adaugă în aplicație numărul de flacoane administrate și validează vizita; sistemul calculează automat data următoarei vizite.
B. Aplicația mobilă pentru medici:
1. Aplicația rulează pe dispozitive cu sistem de operare Android sau iOS;
2. Medicul poate planifica/ anula/ valida vizitele pacientului.
C. Aplicația mobilă pentru pacienți:
1. Aplicația rulează pe dispozitive cu sistem de operare Android sau iOS;
2. Pacientul se autentifică în aplicație utilizând codul unic comunicat de medic;
3. Pacientul poate vizualiza data următoarei vizite sau anularea planificării făcută de medic;
4. Pacientul primește o notificare în aplicație și un SMS cu 2 zile înainte de vizită sau la anularea planificării făcută de medic.
D. Serviciul de call-center și de transmitere SMS către pacienți:
1. Serviciul de call-center se adresează pacienților care nu pot utiliza aplicația;
2. Pacientul sună la call-center pentru a afla de la un operator data următoarei vizite la medic;
3. De la call-center sunt transmise și SMS-uri către pacienți, cu 2 zile înainte de vizita la medic.