FORMULAR-INSCRIERE-SELECTIE.docx

Adeverinta_vechime.doc

 

 

Casa de Asigurări de Sănătate Neamț cu sediul în Piatra Neamț, str. Lt Drăghiescu, nr. 4B, jud. Neamt,

organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea unei functii publice vacante, in temeiul art. VII alin.(2) lit.a) din OUG nr. 115/2023 și art.VII alin.(7)/XI/XII din OUG 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrative si a Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicată cu modificările și completările ulterioare.

 

Functia publica scoasa la concurs

Consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Tehnologia Informatiei (ID post 387856)

 

Durata normală a timpului de lucru este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;

 

Concursul se va desfasura dupa urmatorul calendar

    • Afisare anunt concurs concurs la sediul si pe site-ul CAS Neamt – 14.05.2024

    • Depunerea dosarele de concurs se va face in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului de concurs, respectiv în perioada: 14.05.2024 – 03.06.2024 ( inclusiv)

    • Verificarea eligibilitatii candidatilor – se face in termen de maxim 5 zile lucratoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor

    • Proba scrisă se va desfășura în data de 14.06.2024, ora 12:00, la sediul Casei de Asigurări de Sănătate Neamț, str. Lt. Drăghiescu nr 4 B, Piatra Neamț;

    • Proba interviu se va desfășura in termen de max 8 zile lucratoare de la data afisarii rezultatului probei scrise. Data, ora si locul sustinerii probei interviu se afiseaza o data cu rezultatele la proba scrisa.

 

Conditii pentru ocuparea postului

  1. conditii generale

Candidatii trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute la art.465 alin. (1) din OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu completările si modificarile ulterioare, respectiv:

a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

d) are capacitate deplină de exerciţiu;

e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii

f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;

g) îndeplineşte condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice;

h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;

i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;

j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;

k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

 

2. conditii specifice

  1. studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta in domeniul fundamental (DFI) Matematica si stiinte ale naturii (RSI) - Ramura de stiinta: Informatica sau in domeniul fundamental (DFI) Stiinte ingineresti, Ramura de tiinta (RSI) Ingineria sistemelor, calculatoare si tehnologia informatiei

  2. vechimea in specialitatea studiilor – minim 7 ani

Continutul dosarului de concurs

În vederea participării la concurs, în termen de maxim 20 zile de la data publicării anunțului pe site-ul CAS Neamt și site-ul ANFP , candidații depun dosarul de concurs, care va conține în mod obligatoriu urmatoarele documente:

a) formularul de înscriere prevăzut la art.137, lit.b) din anexa 10 la OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu completările si modificarile ulterioare; formularul de înscriere se pune la dispoziție candidaților pe pagina de internet a CAS Neamt la rubrica „Posturi vacante”.

 

b) copia cărții de identitate;

c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere

d)* copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;  
e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;  
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale; adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății.

g)** cazierul judiciar;  
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.  
______________

*Conform dispozitiilor art. VII, alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art.38, alin. (7) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare, modelul orientativ al adeverinței

eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea in munca si in specialitatea studiilor este prevazut la art. 137, lit.e) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare. Modelul adeverintei se pune la dispoziție candidaților pe pagina de internet a CAS Neamt la rubrica „Posturi vacante”.

**Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.  

__________

 

Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatlui de încadrare în grad de handicap, emis în condițiile legii, in vederea asigurarii accesului neîngrădit si accesibilitâtii la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice.

 

Modalitatea de inscriere la concurs

Potrivit art.VII, alin. (17) din OUG nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune prin una din urmatoarele modalitati:

      • personal de catre candidat, la sediul Casei de Asigurări de Sănătate Neamț cu sediul în Piatra Neamț, str. Lt Drăghiescu, nr. 4B, jud. Neamt – la compartiment Resurse Umane, Salarizare si Evaluare Personal , etaj.2, camera 16 - de luni până joi, in intervalul orar 8,30 – 17,00 si vineri în intervalul orar 8,30 – 14,30

      • se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat

      • se poate transmite electronic, la adresa de e-mail resurseumane@casnt.ro

 

Dosarele de concurs transmise de candidati la adresa de e- mail resurseumane@casnt.ro după terminarea programului de lucru al CAS Neamț, dar in perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie numar de inregistrare in ziua imediat urmatoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind in termen.

Documentele care constituie dosarul de concurs se depun in copie, cu obligatia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs documentele originale ale acestor documente, in vedera certificarii conform cu originalul, până cel tâziu la data desfasurarii probei interviu, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică, în cazul promovării concursului.

 

Coordonatele de contact pentru înscrierea la concurs ( cuprinzând adresa de corespondență, telefon/fax, email, numele și prenumele persoanei de contact și funcția publică deținută):

Adresa de corespondenta: Casa de Asigurări de Sănătate Neamț cu sediul în Piatra Neamț, str. Lt Drăghiescu, nr. 4B, jud. Neamt

Telefon 0233230612/ int. 164, fax – 0233230513, e-mail resurseumane@casnt.ro

Persoana de contact : Mirela Simona Neța, consilier gradul profesional superior in cadrul comp. RUSEP


 


 


 

Bibliografia si tematica de concurs

1.Constituția României, republicată, cu tematica in integralitate

2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica in integralitate

3.Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica in integralitate

4.Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și

completările ulterioare, cu tematica in integralitate

5.Legea nr. 362/2018 privind asigurarea unui nivel comun ridicat de securitate a rețelelor și sistemelor informatice, cu tematica in integralitate, cu tematica in integralitate

6.Regulamentul UE nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), cu tematica in integralitate

7. Linux Bible de Christopfer Negus, cu tematica in integralitate

8. Computer Networks, Global edition de Andrew Tanenbaum, David Wetherall, cu tematica :

  1. Calculatoare personale – arhitectura, componente, caracteristici, periferice, diagnosticare defecte;

  2. Sisteme de operare calculatoare personale;

  3. Instalare si configurare statii de lucru, imprimante, pachete software;

  4. Sisteme de operare Windows Server;

  5. Instalare si configurare: Active Directory (politici statii, useri);

  6. Pachetul Office (Word, Excel)

  7. Retele de comunicatii LAN, WAN, internet, intranet, retele virtuale private:

  8. Notiuni de cablare structurata;

  9. Echipamente de retea si de comunicatii;

  10. Instalari si configurari de echipamente in retelele locale;

  11. Administrare retele;

  12. Securitate retele.

 

 

Atributiile postului vacant

  1. asigura buna functionare a tehnicii de calcul ( statii, servere) din cadrul Casei de Asigurari de Sanatate Neamt;

  2. configureaza cu aplicatii si sisteme de operare statiile de lucru din cadrul compartimentelor Casei de Asigurari de Sanatate Neamt;

  3. instaleaza si configureaza programele de tip antivirus pe statiile de lucru si servere;

  4. asigura supravegherea functionarii echipamentelor de clima, securitate, grup generator in vederea asigurarii conditiilor optime de functionare a serverelor din cadrul Casei de Asigurari de Sanatate Neamt;

  5. administreaza serverele Casei de Asigurari de Sanatate Neamt: proxy, router care asigura legatura retelei cu serverele din Data Center;

  6. asigura administrarea aplicatiilor specifice aflate in exploatare, intretinerea in conformitate cu cerintele exprimate in scris de utilizatorii din cadrul compartimentelor Casei de Asigurari de Sanatate Neamt;

  7. asigura asistenta in exploatarea aplicatiilor informatice in cadrul Casei de Asigurari de Sanatate Neamt;

  8. formuleaza specificatiile tehnice necesare intocmirii caietelor de sarcini cu specific IT;

  9. asigura gestionarea informatica a utilizatorilor si a drepturilor de acces in reteaua informatica a Casei de Asigurari de Sanatate Neamt si in sistemul PIAS;

  10. analizeaza problemele semnalate in PIAS de compartimentele de specialitate sau de catre furnizori/asigurati impreuna cu personalul de specialitate din cadrul Compartimentului Tehnologia Informatiei si in cazul in care nu pot fi rezolvate la nivelul IT CAS le transmite catre IT CNAS in vederea rezolvarii;

  11. intretine aplicatia de inventariere hard si soft a statiilor de lucru din cadrul Casei de Asigurari de Sanatate Neamt;

  12. intretine aplicatia de gestiune a formularelor europene si sumelor decontate.

  13. participa la receptia de produse si servicii cu specific informatic achizitionate la nivel CAS;

  14. respecta procedurile operationale cu specific IT emise si aprobate de conducerea CNAS/CAS;

  15. colaboreaza cu celelalte compartimente/servicii in vederea indeplinirii atributiilor de serviciu;

  16. raspunde de activitatea de întreţinere a tehnicii de calcul din Casa de Asigurări de Sănătate Neamţ, elaborarea specificaţiilor funcţionale pentru achiziţiile de servicii sau produse legate de tehnica de calcul şi participarea la recepţia de produse şi servicii cu specific informatic achiziţionate la nivelul Casei de Asigurări de Sănătate Neamţ;

  17. asigura întreţinerea aplicaţiilor implementate;

  18. asigurã gestionarea şi securitatea informaţiilor din bazele de date în aplicaţiile proprii;

  19. dezvoltă aplicaţii informatice conform cerinţelor şi specificaţiilor;

  20. documentează aplicaţiile realizate şi realizează proceduri pe roluri de utilizatori;

  21. actualizează aplicaţiile proiectate şi intervine direct pentru dezvoltarea acestora în conformitate cu cerinţele exprimate în scris de utilizatori sau alte compartimente din cadrul CAS Neamţ, în condiţiile în care aceste cerinţe se justificã spre optimizarea actvitãţii în cadrul sistemului informatic existent;

  22. raspunde de aplicatiile proiectate şi implementate, asigurând asistenţa de specialitate atât pe perioada de implementare/testare a aplicaţie cât şi pe parcursul exploatării curente, funcţie de cerinţele obiective ale utilizatorului;

  23. asigură alocarea drepturilor pe utilizator în PIAS;

  24. asigură desfasurarea activitatii specifice in concordanta cu strategia Casei de Asigurari de Sanatate Neamt si in vederea realizarii obiectivelor asumate de directorul general prin contractul de management;

  25. isi insuseste si respecta Regulamentul de Organizare si Functionare si Regulamentul Intern al Casei de Asigurari de Sanatate Neamt

  26. păstrează secretul de serviciu, precum și confidențialitatea în legătură cu faptele, informațiile și documentele de care ia cunoștință în exercitarea funcției publice, în condițiile legii, cu excepția informațiilor de interes public;

  27. respectă normele PSI şi protecţia muncii;

  28. respecta Codul de conduita al functionarilor publici;

  29. respectă normele cu privire la sănătatea şi securitatea muncii;

  30. respectă Regulamentul (UE) 679/2016 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE și ale Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/279 al Parlamentului European și al Consiliului din din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) în ceea ce privește protejarea datelor cu caracter personal, potrivit domeniului specific de competență.

  31. indeplineşte şi alte sarcini de serviciu in limita competentelor