Formular inscriere concurs
Adeverinta
Formular inscriere concurs
DOCUMENTE PREZENTATE PENTRU INSCRIEREA LA CONCURS

Având în vedere:

- prevederile art. IV , alin. (2) lit.a) din OUG 34/2023 si art. 618 alin. (3) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

-Hotărârea Guvernului 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici;

-Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

  1. Vă înștiințăm cu privire la organizarea concursului de recrutare în data de 22.09.2023 pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante de Consilier clasa I, gradul profesional superior, ID POST 387929, din cadrul Direcției Relatii Contractuale – Compartiment Analiza cereri si eliberare decizii ingrijire la domiciliu si dispozitive

  2. Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;

  3. Proba suplimentară – nu este cazul;

  4. Proba scrisă se va desfășura în data de 22.09.2023, ora 1100 la sediul Casei de Asigurări de Sănătate Neamț, str. Lt. Drăghiescu nr 4 B, Piatra Neamț;

  5. Condiţiile de participare (condiţiile de studii, condiţiile de vechime în specialitate):

- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă

Domeniu de studiu: Ştiinţe sociale (Domeniul fundamental), Ştiinţe economice (Ramura de știință), Ştiinţe juridice (Ramura de știință),

- minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;

  1. Dosarele de concurs se vor depune în intervalul: 23.08.2023 – 11.09.2023; data afișării anunțului este 23.08.2023;

 

  1. Coordonatele de contact pentru primirea dosarelor de concurs, cuprinzând adresa de corespondență, telefon/fax, email, numele și prenumele persoanei de contact și funcția publică deținută:

Relații suplimentare privind condițiile de participare la concurs, actele necesare înscrierii, bibliografia, atribuțiile prevăzute în fișa postului, precum și alte date necesare desfășurării concursului, se pot obține la sediul CAS Neamț, acestea fiind afișate, pe pagina de internet a instituției, precum și la Compartimentul Resurse Umane, Salarizare, Evaluare Personal, telefon 0233230612 – interior 164.

Persoana de contact: Mirela Simona Neța , consilier gradul profesional superior, adresa de e-mail resurseumane@casnt.ro.

 

  1. Bibliografia/Tematica pentru concurs

 

 

BIBLIOGRAFIA:

1. Constituția României, republicată

2. OUG nr. 57/2019 - Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare

3. OG nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare

4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și tratament între bărbați și femei, republicată, cu modificările și completările ulterioare

5. Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății republicată, cu modificările și completările ulterioare

6.Hotararea nr. 521 din 26 mai 2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale, în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate, cu modificările și completările ulterioare ;

7.Ordinul ministrului sanatatii si presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 1857/441/29.05.2023 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Hotărârii Guvernului nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate, cu modificările și completările ulterioare

 

 

TEMATICA:

  1. Constituția României, republicată

Tematica:

Titlul I – Principiile generale;

Titlul II – Drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale (Dispoziții generale, Drepturile și libertățile fundamentale, Îndatoririle fundamentale, Avocatul Poporului);

2. OUG nr. 57/2019 - Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare

Tematica:

Partea a VI-a: Titlul I și Titlul II - integral;

3. OG nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare

Tematica:- integral;

4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și tratament între bărbați și femei, republicată, cu modificările și completările ulterioare

Tematica: - integral;

5.Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății republicată, cu modificările și completările ulterioare

Tematica:

Titlul VIII Asigurările sociale de sănătate

CAPITOLUL III Servicii medicale suportate din Fondul naţional unic de asigurări sociale de sănătate (Art.244);

CAPITOLUL IV Relaţiile caselor de asigurări sociale de sănătate cu furnizorii de servicii medicale, de dispozitive medicale, tehnologii şi dispozitive asistive şi de medicamente - integral;
CAPITOLUL V Finanţarea serviciilor medicale, a medicamentelor şi dispozitivelor medicale,tehnologiilor şi dispozitivelor asistive- integral;
6.Hotararea nr. 521 din 26 mai 2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale, în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate, cu modificările și completările ulterioare ;

Tematica: - integral;

7.Ordinul ministrului sanatatii si presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 857/441/29.05.2023 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Hotărârii Guvernului nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate, cu modificările și completările ulterioare

Tematica: integral.

 

I. Atributiile postului vacant:

 

1.Verifica daca recomandarea pentru ingrijiri medicale la domiciliu a fost transmisa electronic, cu semnatura electronica extinsa/calificata, casei de asigurari de sanatate;

2.Primeste originalul recomandarii pentru ingrijiri la domiciliu;

3. Verifica termenul de valabilitate a recomandării pentru îngrijiri medicale la domiciliu ( în 5 zile lucratoare de la data emiterii recomandării);

4.Certifica pe recomandare incadrarea in numarul de zile de ingrijiri medicale la domiciliu de care poate beneficia asiguratul, in limita prevazuta la art.2 alin.3 din Anexa 31 A la Normele metodologice aprobate prin Ordinul MS/CNAS nr.1857/441/2023.Certificarea se face la momentul prezentarii/primirii prin posta sau curierat a recomandarii in cazul in care casa de asigurari de sanatate in evidenta careia este asiguratul este aceeasi cu casa de asigurari de sanatate in a carei raza administrativ teritoriala solicita sa primeasca serviciile.In cazul in care recomandarea este transmisa prin mijloace de comunicare electronica, precum si in cazul in care casa de asigurari de sanatate in evidenta careia este asiguratul nu este aceeasi cu casa de asigurari de sanatate in a carei raza administrativ teritoriala solicita sa primeasca serviciile,certificarea se transmite prin mijloace de comunicare electronica cu semnatura extinsa/calificata asiguratului/reprezentantului acestuia in maxim 3 zile lucratoare de la primirea recomandarii.In cazul transmiterii prin posta sau curierat, recomandarea certificata se va transmite asiguratului/reprezentantului acestuia prin posta sau curierat in maxim 2 zile lucratoare de la primirea recomndarii;In cazul in care asiguratii aflati in evidenta CASA OPSNAJ solicita ingrijiri medicale la domiciliu in zona adminstrativ teritoriala a judetului Neamt, care nu este acoperita de furnizori de ingrijiri medicale la domiciliu aflati in relatii contractuala cu CASA OPSNAJ, asiguratul sau reprezentantul sau legal, cu exceptia reprezentantilor legali ai furnizorilor de ingrijiri medicale la domiciliu, prezinta recomandarea in original/transmite prin mijloace de comunicare electronica, posta sau curierat, CAS Neamt in a carei raza administrativ teritoriala solicita sa primeasca aceste servicii. In aceasta situatie angajatul CAS Neamt va certifica incadrarea in nr. de zile de ingrijiri de care poate beneficia asiguratul respectiv prin comunicarea cu CASA OPSNAJ in termen de 3 zile lucratoare de la data prezentarii/transmiterii recomandarii.

5.Face o copie la recomandarea pe care a fost certificat numar solicita ingrijiri medicale la domiciliu in zona administrative-teritoriala a judetului Neamt, care nu este acoperita cu furnizori de ingrijiri medicale la domiciliu aflati in relatie contractuala cu CASA OPSNAJ, asiguratul sau reprezentantul sau legal, cu exceptia reprezentantilor legali ai furnizorilor de ingrijiri medicale la domiciliu, prezinta recomandarea in original/transmite prin mijloace de comunicare electronica, posta sau curierat Casei de Asigurari de Sanatate Neamt in a carei raza administrative ul de zile de ingrijiri, telefonul;

6.Preda asiguratului originalul recomandarii la care ataseaza lista furnizorilor de ingrijiri medicalela domiciliu care se afla in contract cu CAS Neamt;

7.Pastreaza in evidenta proprie o copie a recomandarii pe care a fost certificat numarul de zile de ingrijiri;

8.Va inregistra in PIAS toate datele din recomandare;

9.Recomandarea va primi in PIAS un numar de inregistrare;

10.Intocmeste rapoartele statistice solicitate de CAS si CNAS cu referire la ingrijiri la domiciliu;

11.Primeste, verifica, documentele de la asigurati pentru acordarea dispozitivelor medicale conform normelor metodologice de aplicare a Contractului Cadru si a Deciziei DG privind metodologia de aprobare a acordarii dispozitivelor medicale;

12.Prezinta dosarul cu documentatia privind procurarea dispozitivelor medicale spre avizare persoanelor imputernicite prin decizie in acest sens, urmarind incadrarea in termenul prevazut de norme de luare a unei decizii si comunicarea acesteia asiguratului

14.Dupa primirea tuturor avizelor inregistreaza zilnic in SIUI cererile aprobate pentru dispozitive medicale medicale care se trec pe lista de asteptare;

15. Intocmeste liste de asteptare cu respectarea normelor interne privind criteriile de stabilire a prioritatilor;

 

16.Informeaza asiguratii solicitanti de dispozitive, despre furnizorii care sunt in relatii contractuale cu CAS, pretul suportat din fondul de asigurari si pretul de livrare;

17.Intocmeste decizia privind procurarea dispozitivelor medicale in limita bugetului aprobat;

18.Raspunde de respectarea circuitului documentelor, conform normelor legale in vigoare, a deciziilor emise de ordonatorul secundar de credite precum si a notelor interne de serviciu ;

19.Tine evidenta beneficiarilor de dispozitive medicale dupa tipul de dispozitiv medical procurat utilizind aplicatia informatica SIUI;

20.La emiterea deciziilor urmareste si raspunde de incadrarea in fondul alocat cu aceasta destinatie, intocmind lunar situatia valorii deciziilor emise pe care o prezinta spre analiza sefului de serviciu ;

21.Emiterea deciziilor de pe listele de asteptare se va face respectand criteriile de prioritate stabilite de Serviciul Medical al CAS Neamt;

22.Raspunde de arhivarea documentatiei privind procurarea dispozitivelor medicale conform normelor in vigoare;

23.Elaboreaza si transmite in formatul si la termenele prevăzute de lege sau dispuse de CNAS a raportărilor privind activităţile specifice;

24.Asigurarea confidenţialităţii tuturor datelor si documentelor la care exista acces direct sau indirect in cadrul instituţiei;

25.Sa informeze imediat conducerea CAS orice situatie de munca despre care are motive intemeiate sa o considere un pericol pentru securitatea si sanatatea salariatilor, precum si orice deficienta a aparaturii din dotare;

26.Furnizorii de dispozitive medicale nu detin nici o calitate legala de a transmite catre casa de asigurari de sanatate cererile de acordare a dispozitivelor medicale, in numele si pentru pacientii beneficiari ai respectivelor dispozitive medicale in caz contrar consilierul va intocmi un referat prin care va informa conducerea de aceasta situatie;

27.Colaboreaza cu alte structuri de la nivelul casei si cu direcţiile de specialitate din CAS;

28.Sa utilizeze corect calculatoarele si echipamentele din dotare;

29.Sa aduca la cunostinta conducatorului locului de munca sau conducerii CAS Neamt accidentele suferite de propria persoana;

30.Sa coopereze cu conducerea CAS sau cu lucratorii desemnati, atat timp cat este necesar, pentru a face posibila realizarea oricaror masuri sau cerinte dispuse de catre inspectorii de munca pentru protectia sanatatii si securitatii lucratorilor;

31.Sa coopereze, atat timp cat este necesar cu conducerea CAS sau cu lucratorii desemnati, pentru a permite angajatorului sa se asigure ca mediul de munca si conditiile de lucru sunt sigure si fara riscuri pentru securitate si sanatate, in domeniul de activitate;

32.Sa isi insuseasca si sa respecte prevederile legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca si masurile de aplicare a acestora;

33.Indeplineste si alte atributiuni dispuse de seful ierarhic superior sau de conducerea institutiei in limita competentelor;

34.În exercitarea atribuțiilor specifice păstrează secretul de serviciu, precum și confidențialitatea în legătură cu faptele, informațiile și documentele de care ia cunoștință în exercitarea funcției publice, în condițiile legii, cu excepția informațiilor de interes public.

35.Asigură respectarea prevederilor Regulamentului (UE) 679/2016 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE și ale Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/279 al Parlamentului European și al Consiliului din din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) în ceea ce privește protejarea datelor cu character personal, potrivit domeniului specific de competență.

 

 

DIRECTOR GENERAL,

Jr. Elena Nadia Harpa