Activitatea relaţiilor directe cu publicul se desfăşoară în cadrul următorului program :

 

Program de lucru la ghișee, în relația cu asigurații:

Luni:  0800 - 1100

Marți: 0800 - 1100 și 1600 - 1800

Miercuri - Joi:  0800 - 1100

Vineri:  0800 - 1100 

 

Program de lucru la ghișeu, în relația cu asigurații pentru activitatea de depunere documente - dispozitive medicale și vizare recomandări îngrijiri la domiciliu:

Luni - Vineri:  0800 - 1100

 

 Program de lucru cu publicul la registratura instituției:

Luni - joi:     0800 - 1100   şi 1200 - 1400                  

Vineri:         0800 - 1100

 

Program de lucru cu publicul/furnizorii/angajatorii la casieria instituției:

Luni:  0800 - 1100

Marți: 0800 - 1100 și 1600 - 1800

Miercuri - Joi:  0800 - 1100

Vineri:  0800 - 1100 

 

Sâmbăta şi Duminica nu se lucrează cu publicul.

 

CAS Brașov recomandă  folosirea cu prioritate a metodelor alternative de comunicare și doar dacă este strict necesar, prezentarea la sediul instituției.

 Reamintim cetățenilor că, toate documentele/petițiile/cererile etc. adresate insituției se pot trimite prin poștă/curierat, se pot transmite prin email la adresele puse la dispoziţie deja şi pe fax la nr. 0268547669. Informaţii puteţi obţine şi de la numerele de telefon puse déjà la dispoziţie prin comunicatele anterioare şi existente pe site-ul instituţiei .

Doar în cazuri excepționale și dacă nu există o altă varianță de transmitere a documentelor, acestea să fie depuse la sediul instituţiei, în cadrul programului de lucru cu publicul şi cu respectarea prevederilor legale cu privire la accesul persoanelor în incintele instituţiilor publice.

Casa de Asigurări de Sănătate Braşov va asigura personalul necesar pentru ca toate solicitările adresate instituției în această perioadă să fie înregistrate, prelucrate și soluționate cu responsabilitate și celeritate.

 

 

 

CONDUCEREA CAS BRAŞOV