Documentația se poate depune direct la sediul CASJ Brașov, transmite prin poștă sau la adresa de e-mail: formulare@casbv.ro

 

Nr. crt. Denumirea formularului Explicații 
1. Formularul E104/ S041

Atestat privind totalizarea perioadelor de asigurare, de muncă sau de reşedinţă
Formularul E104/ S041 totalizează perioadele de asigurare realizate pe teritoriul unui stat membru/SEE/Confederatia Elvetiana/UK

Persoanele care solicită formularul E104/S041 vor depune/transmite o cerere însoţită de următoarele documente:

- copie de pe cartea/buletinul de identitate sau de pe certificatul de naştere, după caz;
- copie de pe cartea de muncă;

- orice alte documente care atestă perioade de asigurare pentru boală sau maternitate.

2. Formularul E106/S1/S072

Atestat privind dreptul la prestaţiile în natură ale asigurării de boală-maternitate în cazul persoanelor care îşi au reşedinţa într-un alt stat decât statul competent

Acest formular se adresează lucrătorilor salariaţi sau independenţi, precum şi membrilor familiilor lor care îşi au reşedinţa pe teritoriul altui stat membru EU.

Formularul E106/S1/S072 se eliberează de către instituţia competentă de la locul de muncă pentru a permite lucrătorului şi membrilor familiei sale care îşi au reşedinţa împreună cu acesta pe teritoriul altui stat membru să beneficieze de prestaţiile în natură de asigurare de boală sau maternitate, acordate în contul instituţiei competente de instituţia de la locul de reşedinţă, în conformitate cu prevederile legislaţiei pe care aceasta din urmă o aplică.

Formularul E106/S1/S072 se aplică şi studenţilor, -  în cazul studentului in Romania pe perioada de efectuare a studiilor pe baza de bursa in alt stat UE/SEE/CE - recunoscute fiind bursele ERASMUS, precum şi membrilor familiei şomerului.

Persoanele care solicită formularul E106/S1/S072 vor depune/transmite o cerere însoţită de următoarele documente:

a) cartea/ buletinul de identitate sau certificatul de naştere transmis electronic;

b) dovada reşedinţei în alt stat membru al Uniunii Europene sau al Spaţiului Economic European si Confederatia Elvetiana decât statul competent;

c) dovada că isi va continua studiile în statul de reşedinţă, în cazul studentului;

d) formularul A1/ A2

e)dovada că persoana respectivă nu este asigurată potrivit legislaţiei statului de reşedinţă (daca este cazul).

f) contract de detaşare, contract de muncă

3. Formularul E001/H001 Formular general pentru:
  • Solicitare de informații
  • Comunicare de informații
  • Solicitare de formulare
4. Formularul E107/similar Cerere de atestat privind dreptul la prestațiile în natură
5. Formularul E108/S016/S018 Notificarea suspendării sau suprimării dreptului la prestațiile în natură ale asigurării de boală-maternitate (Persoane care au reședința în alt stat decât statul competent)
6. Formularul E109/S1/S072

Atestat pentru înscrierea membrilor familiei persoanei asigurate şi actualizarea listelor

Acest formular se adresează membrilor familiei lucrătorului salariat sau independent care îşi au reşedinţa pe teritoriul altui stat membru EU sau al Spaţiului Economic European si Confederatia Elvetiana.

Formularul E109/S1/S072 este întocmit pentru a permite membrilor familiei lucrătorului care nu îşi au reşedinţa împreună cu acesta să beneficieze de prestaţiile în natură de boală şi maternitate, acordate în contul instituţiei competente de instituţia din locul de reşedinţă, în conformitate cu prevederile legislaţiei pe care aceasta din urmă o aplică.

Persoanele care solicită formularul E109/S1/S072 vor depune/transmite o cerere însoţită de următoarele documente:

a) cartea / buletinul de identitate sau de pe certificatul de naştere, pentru membrii de familie transmise electronic, scanat;

b) dovadă că membrii de familie au reşedinţa în alt stat membru al Uniunii Europene sau al Spaţiului Economic European decât statul de reşedinţă al lucrătorului sau statul competent;

c) act de identitate al lucrătorului detașat/delegat, formular A1;

d) copie certificat de casatorie.

7. Formularul E112/S2

Atestat privind menţinerea dreptului la prestaţiile în curs pentru asigurarea de boală-maternitate” / S2 – DOCUMENT DE DESCHIDERE DE DREPTURI LA TRATAMENT PLANIFICAT

          Persoana care solicită formularul E112/S2 va depune o cerere scrisă la CAS Brasov dacă este luat în evidenţă ca persoana asigurată la CAS Brasov. Cererea va fi însoţită de următoarele documente:

a) actul de identitate sau a certificatului de naştere, după caz - scanate;

b) un raport medical care va conţine recomandarea pentru efectuarea tratamentului în străinătate, precum şi dosarul medical care va conţine ca elemente de ordin general înscrisuri medicale din care să rezulte diagnosticul. Din raportul medical trebuie să rezulte diagnosticul şi că serviciul medical solicitat face parte din pachetul de servicii de bază de care beneficiaza asiguratii in sistemul de asigurari sociale de sanatate din Romania precum şi faptul ca acesta nu poate fi efectuat într-un interval de timp normal în nici una din unităţile sanitare din România luînd în considerare starea curentă de sănătate a persoanei solicitante şi evolutia probabilă a bolii. De asemenea trebuie precizat în mod explicit şi argumentat motivul pentru care acest serviciu medical nu poate fi acordat într-un interval de timp normal într-o unitate sanitară din România. Raportul medical trebuie întocmit de un medic dintr-un spital clinic universitar/judetean   aflat în relaţii contractuale cu o casă de asigurări de sănătate din România. Toate aceste documente trebuie să fie semnate şi ştampilate.

c) o confirmare scrisă din partea unitaţii sanitare din statul membru UE, care are o relaţie contractuala cu o Casă de Asigurări de Sănătate din statul respectiv, şi în care se intenţioneaza efectuarea serviciului medical, cu privire la disponibilitatea acesteia de a acorda respectivul serviciu medical în perioada indicată de persoana solicitantă;

d) dosar medical (copii ale documentelor medicale transmise electronic, scanate)

        Termenul maxim de soluţionare a cererii de eliberare a formularului E112/S2 este de 5 zile lucrătoare.

8. Formularul E112/S2 - Raport medical  
 9. Formularul E120/S1/S072

Atestat privind drepturile la prestaţiile în natură pentru solicitanţii de pensie şi membrii familiei lor

Formularul E120/S1/S072 este utilizat pentru lucrătorii salariaţi şi independenţi care încetează a mai avea dreptul la prestaţii în natură conform legislaţiei ultimului stat competent, ca urmare a activităţii precedent exercitate, în timp ce o cerere de pensionare este în curs de instrumentare.
10. Formularul E121/S1/S072  

Atestat pentru înscrierea titularilor de pensie, a membrilor familiei acestora şi actualizarea listelor

Acest formular se adresează pensionarilor şi mebrilor familiei care îşi au reşedinţa pe teritoriul altui stat membru EU.

Formularul E121/S1/S072 este eliberat pentru a permite atât titularului de pensie, cât şi membrilor familiei acestuia, să beneficieze de prestaţiile în natură de boală sau maternitate, acordate în numele instituţiei competente de către instituţia de la locul de reşedinţă, în conformitate cu prevederile legislaţiei pe care aceasta din urmă o aplică.

Persoanele care solicită formularul E121/S1/S072 vor depune/transmite o cerere în format electronic însoţită de următoarele documente:

- cartea de identitate / buletinul de identitate;

- decizia de pensionare de virsta sau decizia de pensionare de boala ( dacă este cazul);

- dovada reşedinţei pe teritoriul altui stat membru, pentru solicitantul de pensie şi membrii de familie;

- notificare + declaratie eliberate de catre casa Judeteana de pensii

https://www.casadepensiibv.ro/depunere-dosare/eliberare-notificare-in-vederea-emiterii-formularului-s1/

- dacă solicitantul a realizat perioade de asigurare in temeiul legislatiei mai multor state membre UE/SEE/CH/UK, acest lucru trebuie declarat cu celeritate-  in vederea stabilirii legislatiei aplicabile conform titlului II din Reg Eu 883/2004;

- dacă persoana se află în evidența Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială are obligatia sa anunte modificarea resedintei principale conform legislatiei nationale in vigoare;

11. Formularul E125 Extras individual privind cheltuielile efective.
12. Formularul E126/S068

Stabilirea tarifelor în vederea rambursării prestațiilor în natură

Cerere transmisă electronic prin e-mail împreună cu:

- act de identitate al beneficiarului

- facturi si chitante

- documente medicale

13. Formularul E127  Extras individual privind sumele forfetare.
14. Formularul RTR/RY

Acorduri internaționale (RTR/RY)

 - act de identitate al beneficiarului transmis electronic scanat;

- permis de muncă transmis electronic scanat;

- permis de ședere transmis electronic scanat;

- contract de munca transmis electronic scanat.