În temeiul art. 196, alin (3) din Anexa 2 la H.G. 696/2021, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu pct. 18, din anexa 47 la Ordinul MS/CNAS nr.1068/627/2021, cu modificările și completările ulterioare

CAS MEHEDINŢI anunţă  o sesiune de contractare în luna  FEBRUARIE  2022  pentru urmatoarele domenii de activitate:

     -    Asistență medicală ambulatorie de specialitate pentru specialități clinice

 

CALENDAR CONTRACTARE :

  1.   Lista documentelor necesare pentru incheierea contractelor,  precum si formularele tipizate, se pot obtine de la serviciile de specialitate din cadrul CAS Mehedinţi   si pe site-ul institutiei, ( http://www.cjasmh.ro sectiunea „Informatii pentru furnizori” – „Contractare” – „Informatii generale contractare” – „Documente necesare incheierii contractelor”).

 

  1. Documentele necesare incheierii contractelor se transmit la adresa  oficial @ cjasmh.ro in format electronic, asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extinsa/calificata a reprezentantului legal al furnizorului