În temeiul art. 196, alin (3) din Anexa 2 la H.G. 696/2021, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu pct. 18, din anexa 47 la Ordinul MS/CNAS nr.1068/627/2021, cu modificările și completările ulterioare
CAS MEHEDINŢI anunţă o sesiune de contractare în luna FEBRUARIE 2022 pentru urmatoarele domenii de activitate:
- Asistență medicală ambulatorie de specialitate pentru specialități clinice
CALENDAR CONTRACTARE :
- Depunerea documentelor de contractare este în perioada 21.02.2022-23.02.2022
- Verificarea documentelor si anunţarea furnizorilor admiși/respinsi pentru contractare: 24.02.2022, prin afisare la avizier-ul institutiei si pe site-ul www.casan.ro/casmh Depunerea contestatiilor: 24.02.2022 pana la ora 16.00. Afisarea solutionarii contestatiilor se va face pe pagina web a institutiei: www.casan.ro/casmh si la avizierul institutiei in data de 25.02.2022
- Termen de încheiere a contractelor 28.02.2022
- Lista documentelor necesare pentru incheierea contractelor, precum si formularele tipizate, se pot obtine de la serviciile de specialitate din cadrul CAS Mehedinţi si pe site-ul institutiei, ( http://www.cjasmh.ro sectiunea „Informatii pentru furnizori” – „Contractare” – „Informatii generale contractare” – „Documente necesare incheierii contractelor”).
- Documentele necesare incheierii contractelor se transmit la adresa oficial @ cjasmh.ro in format electronic, asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extinsa/calificata a reprezentantului legal al furnizorului