Toate procedurile de achiziţie desfăşurate de către Casa de Asigurări de Sănătate Mehedinţi se efectuează prin intermediul SEAP (Sistemul Electronic de Achiziţii Publice) şi se pot vizualiza pe site-ul www.e-licitatie.ro.

Solicitari oferte de pret

20.08.2015

Casa de Asigurari de sanatate Mehedinti solicita din partea furnizorilor de servicii de birotica oferta de pret conform caietului de sarcini publicat pe site (vezi fisierele "Caiet de sarcini 20.08.2015 nnn.jpg" de pe aceasta pagina.).

Ofertele se depun in plic sigilat la secretariatul institutiei CAS MH din Drobeta Turnu Severin, str. Antoninii nr.4, pana in data de 27.08.2015 orele 10:00.

Informatii suplimentare la compartimentul "Achizitii publice", persoana de contact Jr. Sîrbu Ştefan (int. 112)

23.09.2015 Casa de Asigurări de Sănătate Mehedinţi solicită din partea furnizorilor de servicii de pază  oferta de preţ conform caietului de sarcini publicat mai jos (CaietSarciniPaza2015.pdf)
Ofertele se depun în plic sigilat la sediul C.A.S. MH din Drobeta-Turnu Severin, str. Antoninii nr.4, până în data de 28.09.2015 orele 12:00.
Informaţii suplimentare la compartimentul “Achiziţii Publice”, persoană de contact Ec. Ghenciu Florentin  (int. 112).
06.11.2015 Casa de Asigurări de Sănătate Mehedinţi solicită din partea furnizorilor de servicii de mentenanţă: sistem detecţie incendiu, sistem antiefracţie, sistem supraveghere video -  oferta de preţ conform caietului de sarcini publicat pe site.
Ofertele se depun în plic sigilat la sediul C.A.S. MH din Drobeta-Turnu Severin, str. Antoninii nr.4, până în data de 12.11.2015 orele 12:00.
Informaţii suplimentare la compartimentul “Achiziţii Publice”, persoană de contact Ec. Ghenciu Florentin  (int. 112).
19.01.2016 Casa de Asigurări de Sănătate Mehedinţi solicită din partea furnizorilor, servicii de curatenie si igienizare oferta de preţ conform caietului de sarcini publicat pe site.
Ofertele se depun în plic sigilat la sediul C.A.S. MH din Drobeta-Turnu Severin, str. Antoninii nr.4, până în data de 25.01.2016 orele 12:00.
Informaţii suplimentare la compartimentul “Achiziţii Publice”, persoană de contact Ec. Ghenciu Florentin  (int. 112).
20.01.2016 ~~Casa de Asigurări de Sănătate Mehedinţi solicită din partea furnizorilor de servicii de birotica si servicii de intretinere sediu si transport oferta de preţ conform caietului de sarcini publicat pe site.
Ofertele se depun în plic sigilat la sediul C.A.S. MH din Drobeta-Turnu Severin, str. Antoninii nr.4, până în data de 26.01.2016 orele 12:00.
Informaţii suplimentare la compartimentul “Achiziţii Publice”, persoană de contact Ec. Ghenciu Florentin  (int. 112).
25.01.2016 Casa de Asigurări de Sănătate Mehedinţi solicită din partea furnizorilor de servicii de monitorizare si interventie rapida oferta de preţ conform caietului de sarcini publicat pe site.
Ofertele se depun în plic sigilat la sediul C.A.S. MH din Drobeta-Turnu Severin, str. Antoninii nr.4, până în data de 28.01.2016 orele 14:00.
Informaţii suplimentare la compartimentul “Achiziţii Publice”, persoană de contact Ec. Ghenciu Florentin  (int. 112).
25.01.2016   Casa de Asigurări de Sănătate Mehedinţi solicită din partea furnizorilor , servicii de mentenanta de securitate video,detectie incendiu si antiefractie sediu CAS MH, oferta de preţ conform caietului de sarcini publicat pe site.
Ofertele se depun în plic sigilat la sediul C.A.S. MH din Drobeta-Turnu Severin, str. Antoninii nr.4, până în data de 28.01.2016 orele 14:00.
Informaţii suplimentare la compartimentul “Achiziţii Publice”, persoană de contact Ec. Ghenciu Florentin  (int. 112).
25.01.2016   Casa de Asigurări de Sănătate Mehedinţi solicită din partea furnizorilor de servicii de paza sediu CAS MH oferta de preţ conform caietului de sarcini publicat pe site.
Ofertele se depun în plic sigilat la sediul C.A.S. MH din Drobeta-Turnu Severin, str. Antoninii nr.4, până în data de 28.01.2016 orele 14:00.
Informaţii suplimentare la compartimentul “Achiziţii Publice”, persoană de contact Ec. Ghenciu Florentin  (int. 112).

 

Fișiere atașate

CaietSarciniPaza2015.pdf Caiet de sarcini mentenanta 06.11.2015.pdf Caiet de sarcini 20.08.2015 001.jpg Caiet de sarcini 20.08.2015 002.jpg Caiet de sarcini 20.08.2015 003.jpg Caiet de sarcini curatenie 2016.pdf Caiet de sarcini birotica 20.01.2016.pdf Caiet de sarcini INTERVENTIE RAPIDA 25-01-2016.pdf Caiet de sarcini MENTENANTA 25-01-2016.pdf CAIET DE SARCINI PAZA SEDIU 25-01-2016.pdf Caiet de sarcini Curatenie 2018.doc CAIET DE SARCINI CURATENIE 04.2019 .doc Caiet de sarcini MENTENANTA 2018.doc Caiet de sarcini MONITORIZARE 2018.doc Caiet de sarcini Paza . 2018.doc CAIET DE SARCINI PAZA 04.2019 .doc CAIET DE SARCINI SCENARIU INCENDIU.2019 .doc CONTRACT CURATENIE .2018.doc CONTRACT CURATENIE 04.2019 .doc CONTRACT LUCRARI -rep Acoperis 2018.doc CONTRACT MENTENANTA 04.2019 .doc CONTRACT MONITORIZARE 04.2019 .doc CONTRACT PAZA 04.2019 .doc CONTRACT PAZA NEI 02 .2018.doc CONTRACT SINTACT 2019.doc PROGRAM ACHIZITII ACTUALIZAT 10.2019_.pdf PROGRAM ACHIZITII APROBAT 04.2019_.pdf