CAS MEHEDINTI

 

Nr.   7542  30/04/2024

  Având in vedere:

 Prevederile art. 259 din Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sănătății, republicată, cu completările și modificările ulterioare

         În temeiul art. 198  din Anexa 2 la H.G. 521/2023 cu modificările și completările ulterioare, cu modificările și completările ulterioare, Casa de Asigurări de Sănătate Mehedinți   stabilește termen de contractare pentru furnizori noi   pe parcursul lunii  mai  2024, contractele urmând a fi întocmite de către CAS Mehedinți  și semnate de către ambele părți până  la data de 31.05.2024, pentru următoarele tipuri de asistență medicală:

Procesul de contractare se va desfășura după următorul calendar:

  1. Transmiterea documentelor in vederea contractarii: 08-13.05.2024
  2. Verificarea documentelor și anunțarea furnizorilor admiși/respinsi pentru contractare: 17.05.2024, prin afisare la avizier-ul institutiei si pe site-ul www.casmh.ro
  3. Depunerea contestatiilor:20.05.2024, pana la ora 14.00. Afisarea solutionarii contestatiilor se va face pe pagina web a institutiei: www.casmh.ro și la avizierul instituției în data de 21.05.2024
  4. Negocierea clauzelor suplimentare și încheierea contractelor cu furnizorii de servicii medicale: 23-31.05.2024

    Lista documentelor necesare pentru încheierea actelor adiționale/contractelor, pe domenii de asistenta medicală, precum și formularele tipizate, se pot obține de la serviciile de specialitate din cadrul CAS Mehedinți , dar se pot regăsi și pe pagina web a institutiei, www.casmh.ro.

   De asemenea, documentele necesare încheierii contractelor se transmit la adresa  oficial@cjasmh.ro în format electronic, asumate fiecare in parte prin semnătură electronică extinsă/calificată a reprezentantului legal al furnizorului.