CAS MEHEDINTI
Nr. 7542 30/04/2024
Având in vedere:
Prevederile art. 259 din Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sănătății, republicată, cu completările și modificările ulterioare
- Prevederile H.G. nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii și a Contractului-cadru care reglementează condițiile acordării asistenței medicale, a medicamentelor și a dispozitivelor medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate, cu modificările și completările ulterioare
- Prevederile Ordinului comun al ministrului sănătății și președintelui Casei Naționale de Asigurări de Sănătate nr. 1857/441/2023 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului-cadru care reglementează condițiile acordării asistenței medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate cu modificările și completările ulterioare
În temeiul art. 198 din Anexa 2 la H.G. 521/2023 cu modificările și completările ulterioare, cu modificările și completările ulterioare, Casa de Asigurări de Sănătate Mehedinți stabilește termen de contractare pentru furnizori noi pe parcursul lunii mai 2024, contractele urmând a fi întocmite de către CAS Mehedinți și semnate de către ambele părți până la data de 31.05.2024, pentru următoarele tipuri de asistență medicală:
- Asistență medicală ambulatorie de specialitate de specialitate pentru specialitățile clinice,
- Asistență medicală ambulatorie de specialitate pentru specialitatea medicină dentara,
- Asistență cu dispozitive medicale destinate recuperării unor deficiențe organice sau funcționale în ambulatoriu,
- Asistenta medicala ambulatorie de specialitate paraclinică (exclusiv pentru ecografii clinice),
- Asistența spitalicească.
Procesul de contractare se va desfășura după următorul calendar:
- Transmiterea documentelor in vederea contractarii: 08-13.05.2024
- Verificarea documentelor și anunțarea furnizorilor admiși/respinsi pentru contractare: 17.05.2024, prin afisare la avizier-ul institutiei si pe site-ul www.casmh.ro
- Depunerea contestatiilor:20.05.2024, pana la ora 14.00. Afisarea solutionarii contestatiilor se va face pe pagina web a institutiei: www.casmh.ro și la avizierul instituției în data de 21.05.2024
- Negocierea clauzelor suplimentare și încheierea contractelor cu furnizorii de servicii medicale: 23-31.05.2024
Lista documentelor necesare pentru încheierea actelor adiționale/contractelor, pe domenii de asistenta medicală, precum și formularele tipizate, se pot obține de la serviciile de specialitate din cadrul CAS Mehedinți , dar se pot regăsi și pe pagina web a institutiei, www.casmh.ro.
De asemenea, documentele necesare încheierii contractelor se transmit la adresa oficial@cjasmh.ro în format electronic, asumate fiecare in parte prin semnătură electronică extinsă/calificată a reprezentantului legal al furnizorului.