SESIUNE DE CONTRACTARE SERVICII MEDICALE

         În temeiul art. 196, alin (3) din Anexa 2 la H.G. 696/2021, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu pct. 18, din anexa 47 la Ordinul MS/CNAS nr.1068/627/2021, cu modificările și completările ulterioare
CAS MEHEDINŢI anunţă  o sesiune de contractare în luna  decembrie   2021  pentru urmatoarele domenii de activitate:
     -     Asistență medicală ambulatorie de specialitate pentru specialitatea - medicină fizică și reabilitare medicală
     -    Furnizarea de dispozitive medicale, tehnologii şi dispozitive asistive destinate recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale în ambulatoriu

CALENDAR CONTRACTARE :

- Depunerea documentelor de contractare este în perioada 15.12.2021-17.12.2021
- Verificarea documentelor si anunţarea furnizorilor admiși/respinsi pentru contractare: 21.12.2021, prin afisare la avizier-ul institutiei si pe site-ul www.casan.ro/casmh Depunerea contestatiilor:21.12.2021 pana la ora 16.00. Afisarea solutionarii contestatiilor se va face pe pagina web a institutiei: www.casan.ro/casmh si la avizierul institutiei in data de 22.12.2021
- Termen de încheiere a contractelor 23.12.2021

1.   Lista documentelor necesare pentru incheierea contractelor,  precum si formularele tipizate, se pot obtine de la serviciile de specialitate din cadrul CAS Mehedinţi   si pe site-ul institutiei ( http://www.cjasmh.ro/contractare2021/ ).
Documentele necesare incheierii contractelor se transmit la adresa  oficial @ cjasmh.ro in format electronic, asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extinsa/calificata a reprezentantului legal al furnizorului.


DIRECTOR GENERAL,                     DIRECTOR RELATII CONTRACTUALE ,
     EC.ALBU DRINA                            JR. DRAGHICI SORIN CRISTINEL